Gravatar

#1 filmz-Munk 19 år siden

Er lige blevet færdig med Las Vegas - Season 1 som kom ind af postkassen i mandags, og nu må jeg videre efter denne dejlige serie...
nogen der ved om der kommer en 2. sæson eller om det ikke er blevet bestemt endnu!?
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 Martindan 19 år siden

#1 mener at have hørt den kommer.... sidder også og venter med spænding.. den serie er bare for cool....
for cryin' out loud......
Gravatar

#3 commy 19 år siden

Sæson 2 kører i USA lige nu, og slutter her i næste månede, så mit gæt vil være den udkommer på dvd i starten af 2006.
Gravatar

#4 Martindan 19 år siden

#3 - woohoo
Gravatar

#5 filmz-Munk 19 år siden

Lyder godt...
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#6 filmz-The-Real-1 19 år siden

Sendte mail til Axel Music ang. om de havde en release dato:
Her er svaret:

Hejsa,

Ikke endnu desværre. Jeg vil tro at Las Vegas Season 2 udkommer i Januar 2006 og ellers er det bedste sted at holde øje med TV udgivelser her : http://www.tvshowsondvd.com/

:o)
Rasmus,
Axel Music
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#7 filmz-Munk 19 år siden

Venter spændt... den første sæson er genial!
- Steve Carell
Gravatar

#8 filmz-Munk 19 år siden

Har lige fået af vide af Rasmus fra Axel, at de stadigt forventer at sæson 2 udkommer på dvd til januar 2006.. lang tid, men heldigvis har viasat indset hvor god en serie det er og er som flere nok ved allerede begyndt at sende den nye sæson..

Afsnit 1 var lovende..
- Steve Carell
Gravatar

#9 Martindan 19 år siden

WOOHOO.. de er begyndt at sende sæson 2 på tv3....

Gravatar

#10 filmz-The-Real-1 19 år siden

Sæson 2 er også super fed, (Kunne ikke vente på at TV3 lettede røven) masser af twist, kendte gæster og noget af en surprice afslutning!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.

Skriv ny kommentar: