Er igang med at forberede en fest med temaet, Las Vegas, og i den forbindelse har jeg brug for en række sange der fanger stemningen. Gerne noget old school Las Vegas musik.
Den jeg allerede har på listen er:
Elvis - Viva Las Vegas Elvis - A little less conversation Elvis - Suspecius Minds Frank Sinatra - Fly me to the moon Frank Sinatra - My Way Frank Sinatra - Underforgetabel Sammy Davis Jr. - Mr. Bojangles ?? - Aint that a kick in the head ?? - Mack the knife Wayne Newton - Danke Scöen
Derudover har jeg lidt Dean Martin og Paul Anka i tankerne.. Nogle der har andre spændende sange?
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Hvis du kan opspore Grim Fandango soundtracket med Peter McConnel, så vil jeg faktisk også sige det er godt til sådan en fest, det er musikken fra Lucas Arts adventure spil 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sinatra og Dean Martin har lavet en udgave af Mack the knife sammen som jeg personligt er helt vild med. Desuden skal du have "Frank Sinatra & Ella Fitzgerald - Luck Be A Lady" med. Den spillede de sidst jeg stod foran springvandet ved Bellagio. Fuck en fed stemning.
#3 Og jov, det er Dean Martin der har lavet "Ain't That A Kick In The Head" (der er muligvis også andre)
#1 filmz-Munk 19 år siden
Den jeg allerede har på listen er:
Elvis - Viva Las Vegas
Elvis - A little less conversation
Elvis - Suspecius Minds
Frank Sinatra - Fly me to the moon
Frank Sinatra - My Way
Frank Sinatra - Underforgetabel
Sammy Davis Jr. - Mr. Bojangles
?? - Aint that a kick in the head
?? - Mack the knife
Wayne Newton - Danke Scöen
Derudover har jeg lidt Dean Martin og Paul Anka i tankerne.. Nogle der har andre spændende sange?
- Steve Carell
#2 chandler75 19 år siden
Mack the knife er forøvrigt også Sinatra.
#3 dyg 19 år siden
#4 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 filmz-topmajor 19 år siden
Desuden skal du have "Frank Sinatra & Ella Fitzgerald - Luck Be A Lady" med. Den spillede de sidst jeg stod foran springvandet ved Bellagio. Fuck en fed stemning.
#3 Og jov, det er Dean Martin der har lavet "Ain't That A Kick In The Head" (der er muligvis også andre)
#7 Michael Andersen 19 år siden
#8 filmz-Munk 19 år siden
Satser på at Axel kan skaffe denne cd hjem, da den dække en god række numre..
- Steve Carell