Accord har ikke nogle, var dernede her den anden dag. Laserdisken har heller ikke rigtig noget. men selvfølgelig Ebay, problemet er bare forsendelsen er så dyrt, fra USA hvor næsten alle sammen er.
Hmmm de fandt da ellers nogen frem til mig for et par uger siden ???
Nu ved jeg ikke, hvor du bor men der er et par andre steder i København jeg har set nogen. Goldmine tæt ved Rådhuspladsen mener jeg også har nogle.
For blot nogen tid siden havde Accord i Lyngby nord for København en masse, men jeg bruger også Ebay og QXL og får eventuelt dem til at sende mig titlerne til min kone hjemme i USA.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Da jeg var i Accord for 2 uger siden fiki jeg at vide de ikke hacde laserdisc mere, fordi de kun havde 2 forspørglsler om året ? men til gengæld sagde han de ville have en slagt loppe marked her til jul. er der nogle der kender noget til det ?
#8 De har gerne et "Dutch sale" op til jul, altså sådan et hvor priserne falder fra dag til dag) I København er det gerne i Helligåndskirken eller i Daells Varehus' gamle stueetage.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det var lige det jeg skulle til at nævne, men det er også flere loppemarkeder ind imellem som kun handler om film og/eller musik bl.a. i Forum tror jeg det er.
#1 filmz-jimmil 19 år siden
#2 dyg 19 år siden
#3 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Laserdisken (nye) og Accord (brugte) på Gaden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 filmz-jimmil 19 år siden
#5 filmz-Kadann 19 år siden
#6 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Nu ved jeg ikke, hvor du bor men der er et par andre steder i København jeg har set nogen. Goldmine tæt ved Rådhuspladsen mener jeg også har nogle.
For blot nogen tid siden havde Accord i Lyngby nord for København en masse, men jeg bruger også Ebay og QXL og får eventuelt dem til at sende mig titlerne til min kone hjemme i USA.
#7 filmz-yoshimura 19 år siden
Hifi4all
Den Blå Avis
#8 filmz-jimmil 19 år siden
#9 filmz-yoshimura 19 år siden
#10 filmz-Crystalstar1200 19 år siden