Jeg synes den var ret god i tidernes morgen. Men sidste gennemsyn for et par måneder siden afslørede, at tiden ikke just havde været rar ved den. Men hvis du ikke kunne lide KoH DC, så kan det være denne mere er i din boldgade.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#14 Du har ret, kan se den er fra 2003. Den føles blot 10 år gammel-ish for mig. Jeg synes dens skildring er meget corny mere halvfemser mainstreamsagtig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Den er ganske god, modsat Kingdom of Heaven (theatrical cut - har ikke set den forlængede), der er usammenhængende.
Du bør se den forlængede udgave af Kingdom of Heaven - det er som at se en helt anden film. Det var bruce der gav mig tippet om forskellen på theatrical cut og extended cut, og selvom jeg sådan set godt kunne lide theatrical cut, må jeg indrømme, at extended cut skaber en mere komplet og sammenhængende film, som jeg vil kalde et mesterværk.
#11 filmz-DocDoom 18 år siden
#12 filmz-Bruce 18 år siden
#13 wiseguy 18 år siden
#14 filmz-DocDoom 18 år siden
"var ret god i tidernes morgen"
"tiden ikke just havde været rar ved den"
Filmen er da kun nogle få år gammel! Man skulle tro du talte om De Syv Samuraier el. lign. :-D
(bortset fra at tiden ikke kan skade De Syv Samuraier, naturligvis)
#15 filmz-Kadann 18 år siden
#16 filmz-Bruce 18 år siden
#17 BN 18 år siden
Du bør se den forlængede udgave af Kingdom of Heaven - det er som at se en helt anden film. Det var bruce der gav mig tippet om forskellen på theatrical cut og extended cut, og selvom jeg sådan set godt kunne lide theatrical cut, må jeg indrømme, at extended cut skaber en mere komplet og sammenhængende film, som jeg vil kalde et mesterværk.
#18 evermind 18 år siden
#19 filmz-DocDoom 18 år siden
Hvad kaldes den forlængede udgave? (ex. 'extended', 'dir. cut' el. lign.)
#20 BN 18 år siden
Den kaldes '4 disc - Director's Cut'.
Du kan købe den temmelig billigt lige nu hos cdon.com - og med danske undertekster.