Jeg har købt filmen, men har ikke haft mod på at se den endnu. Er det en god film? Jeg købte nemlig Kingdom of Heaven i den store udgave, men faldt i søvn, og jeg har bare en fornemmelse af at det her bliver det samme. (Ved ikke hvorfor jeg har det sådan.)
Er den noget værd?
(Bestilte den i en brandert, derfor..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er en af mine farvorit film... ikke fordi den har noget specielt teknisk... men den har bare en fantastisk gribende historie.... Den gjorde meget stort indtryk på mig da jeg så den i biffen og det gør den skam stadigvæk. På mange måder minder den om Danser med Ulve (bare med samurai'er istedet for indianere).
Synes også, at den er ganske god. Ikke helt oppe og ringe, men flot og dramatisk udført - specielt kampene. Hvis du kan lide genren, tvivler jeg på, du bliver skuffet.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Som de andre kommer ind på, så er det en ok film. Historien siger mig ikke så meget, især på grund af det noget romantiskesyn på samuraier. Det der virkelig gør at jeg sætter denne film på i ny og næ er lyden og de utrolige flotte scener. Kan kun forestille mig hvordan det vil lyde og se ud i en ordenlig hjemmebio.
#1 davenport 18 år siden
Jeg købte nemlig Kingdom of Heaven i den store udgave, men faldt i søvn, og jeg har bare en fornemmelse af at det her bliver det samme. (Ved ikke hvorfor jeg har det sådan.)
Er den noget værd?
(Bestilte den i en brandert, derfor..)
#2 kill the bills 18 år siden
#3 DarkLight 18 år siden
#4 Pytter 18 år siden
På mange måder minder den om Danser med Ulve (bare med samurai'er istedet for indianere).
Men skynd dig at få den set! Skøn film.
#5 chandler75 18 år siden
Fra dengang jeg anmeldte: http://www.filmz.dk/reviews/view/427/
#6 rockysds 18 år siden
#7 Scherlund 18 år siden
#8 Bohemian 18 år siden
#9 filmz-mrhands 18 år siden
#10 Bony 18 år siden
"Last Samurai" er en fed film Dave. Du kan roligt smide den på istedet for boksningen iaften.. ;)