Gravatar

#171 JannikAnd 18 år siden

TP har Spider-Man 2 Special Edition 2-disc til 25 kr.
Gravatar

#172 El vez 18 år siden

#168 iflg dvdcompare er den skandinaviske både anamorphic OAR og med DD5.1 + DTS lydspor, så det ser ud til at være en hæderlig, omend forholdsvis skrabet udgivelse,
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid...

Iflg bagsidecoveret er billedformatet blot angivet til 16:9 - det kunne dog være en fejl.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#173 HelmerJ 18 år siden

Jeg savner www.thedvdetective.com nogen der kender en side der nærmest har speciale i lækre udgivelser. En form for side hvor det kun er deluxe udgaver. Al hjælp velkommen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#174 b e c h 18 år siden

Tak for info.

Er det ikke noget med, at der er et par forskellige udgaver af filmen, eller de 3 film?

Anyways, den er nu bestilt sammen med carnivale, jeg er spændt!
Gravatar

#175 filmz-ataris 18 år siden

#174 - Det er i hvert fald to udgaver af Infernal Affairs I på Hong Kong dobbelt dvd'en. Den originale biografversion og en med alternativ slutning. Den originale biografversion er klart at foretrække synes jeg - man går ikke glip af meget ved ikke at se den med alternativ slutning. Jeg mener, at det er biografversionen man finder på de internationale dvd'er af filmen, men jeg er ikke sikker. Det står der sikkert på dvdcompare.

#165 - Jeg synes, at imdb er et rigtigt godt filmsite og jeg bruger det også meget tit. Ofte er jeg nogenlunde enig med karakteren (dog ikke altid). På trods af det synes jeg ikke, at det, at en film har fået 7.1 på imdb, nødvendigivs er ensbetydende med at den er god, eller rettere sagt, at jeg vil mene den er god. Jeg er ikke for 'god' til imdb...
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#176 Kalle Ferm 18 år siden

Ny trååååd. :)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#177 ks 18 år siden

#176 - Jamen, så lav da en! :)
Gravatar

#178 El vez 18 år siden

#173 Jeg skal glædelidt pege dig i retning af nogle lækre udgaver, hvis du har nogle specifikke film du godt kunne tænke dig :)

Du kan også tage et kig her, hvis der er nogle af udgivelserne der frister skal jeg se om de stadig fås,
http://www.swtg.net/users/elvis/filmz/dvd/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#179 Kalle Ferm 18 år siden

#177 - jeg har ikke lige et godt tilbud. :)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#180 filmz-no015 18 år siden

#178 Ooorrh *savle* jeg tror den der Big Lebowski boks trænger til en ny ejer (MIG) ;)

Skriv ny kommentar: