#3 Hehe eksistere han stadigvæk kan huske jeg munterede mig med at læse brevkassen hos min faster, når jeg ikke lige havde Anders And og Co. i nærheden.
Utrolig hvad folk skrev ind om, folk der havde forlagt deres nøgler, eller den der specielle skruetrækker, som manden bare ikke ku finde.
Stealth er jo en ringe film, Steel er jo et mesterværk i forhold til, jeg underholdes hvertfald mere af Steel, men nok på den forkerte måde.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg ville nok lede i skraldespanden hvis det var mig. Måske har du haft et "realitets-blackout" og indset at den film faktisk er ufattelige ringe og ud røg den. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#9 Nej nej den skal bruges som skræk og advarelse, når folk sidder hjemme ved mig og snakker om de dårlige film de har set.
Så fastspænder jeg dem i stolen, og sætte Gaffa på øjenlågene så de ikke kan lukke dem og trykker Play, efter filmen er færdig er de som Smør i mine hænder muhahahah!
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 Bates 17 år siden
#3 Spanner 17 år siden
http://www.hjemmet.dk/brevkasser/john-ser-alt/
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 davenport 17 år siden
Tag dig nu sammen dreng!
#5 filmz-DocDoom 17 år siden
#6 elwood 17 år siden
Utrolig hvad folk skrev ind om, folk der havde forlagt deres nøgler, eller den der specielle skruetrækker, som manden bare ikke ku finde.
Stealth er jo en ringe film, Steel er jo et mesterværk i forhold til, jeg underholdes hvertfald mere af Steel, men nok på den forkerte måde.
#7 davenport 17 år siden
#8 elwood 17 år siden
Desuden er det ikke der jeg gemmer pengene, så jeg blev lidt i tvivl om hvem du henvendte dig til 8-)
#9 Bony 17 år siden
#10 elwood 17 år siden
Så fastspænder jeg dem i stolen, og sætte Gaffa på øjenlågene så de ikke kan lukke dem og trykker Play, efter filmen er færdig er de som Smør i mine hænder muhahahah!
8-)