Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Jeg kan dælme ikke huske hvor jeg lagde min Steel dvd henne, nogen som kan hjælpe mig ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 Bates 17 år siden

pssssssttt....kig bag dig!
Gravatar

#3 Spanner 17 år siden

Ellers skriv til "John Ser Alt"

http://www.hjemmet.dk/brevkasser/john-ser-alt/
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 davenport 17 år siden

Den ligger ude bag cisternen, lige ved siden af dine penge og dit falmede weekendsex.

Tag dig nu sammen dreng!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 filmz-DocDoom 17 år siden

#1: Du har nok taget fejl af titlerne og er kommet til at lægge den i æsken til din deluxe udgave af Stealth. Tjek dér, inden du køber en ny.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#6 elwood 17 år siden

#3 Hehe eksistere han stadigvæk kan huske jeg munterede mig med at læse brevkassen hos min faster, når jeg ikke lige havde Anders And og Co. i nærheden.

Utrolig hvad folk skrev ind om, folk der havde forlagt deres nøgler, eller den der specielle skruetrækker, som manden bare ikke ku finde.

Stealth er jo en ringe film, Steel er jo et mesterværk i forhold til, jeg underholdes hvertfald mere af Steel, men nok på den forkerte måde.
Gravatar

#7 davenport 17 år siden

Du glemte at kommentere på det der weekendsex.... Men det var måske ikke fint nok til herren?? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 elwood 17 år siden

#7 nok snare for fint til herren.

Desuden er det ikke der jeg gemmer pengene, så jeg blev lidt i tvivl om hvem du henvendte dig til 8-)
Gravatar

#9 Bony 17 år siden

Jeg ville nok lede i skraldespanden hvis det var mig. Måske har du haft et "realitets-blackout" og indset at den film faktisk er ufattelige ringe og ud røg den. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10 elwood 17 år siden

#9 Nej nej den skal bruges som skræk og advarelse, når folk sidder hjemme ved mig og snakker om de dårlige film de har set.

Så fastspænder jeg dem i stolen, og sætte Gaffa på øjenlågene så de ikke kan lukke dem og trykker Play, efter filmen er færdig er de som Smør i mine hænder muhahahah!

8-)

Skriv ny kommentar: