Gravatar

#1 filmz-ken-greve 21 år siden

Jeg leder efter den orginale titel, på en film ved navn hævneren (dansk titel), ved ikke om det er den helt rigtig titel.

Handling: Handler vist om en mand, som vil hævne sig på nogen grusomme bandidos, som har slået hans kone og børn ihjel.

Den skulle være meget brutal/blodig, mere ved jeg ikke lige.

Håber der er nogen som kender til den ? :)
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#2 trekster 21 år siden

Et det "Death Wish", med Charles Bronson måske?
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#3 DarkLight 21 år siden

Jeg kommer til at tænke på The Punisher, men det er måske lidt for let?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 filmz-ken-greve 21 år siden

#3, http://www.imdb.com/title/tt0098141/ <- Den her? Fordi den skulle være af noget ældre dato.

Ved ikke lige om det er Death Wish. Skal prøve at spørge personen om det siger ham noget, og så skal jeg nok prøve at få lidt mere info ud af ham :P
Gravatar

#5 filmz-ken-greve 21 år siden

Godt så!

Har fået afkræftet Death Wish.. Men The Punisher siger han det sagtens kunne være, den er nemlig lavet sidst i 80'erne. Og han siger at den er lavet sådan cirka der sidst i 80'erne, altså ¨Hævneren¨.

Så medmindre der er nogen andre der har et godt bud, så regner jeg med det er The Punisher.

Takker ;)
Gravatar

#6 filmz-ken-greve 21 år siden

¨Slagter snart min ven...¨

Det er ingen af dem. Fordi The Pusisher er med Dolph Lundgren, og den ¨Hævneren¨ han har set, var altså ikke med ham.

Han siger det er en mindre kendt film? Hmm? :-/
Gravatar

#7 Slettet Bruger [3010585771] 21 år siden

Nu hedder The Punisher jo altså Hævneren på dansk. I hvert i tegneserien. Så mon ikke han lige skal tjekke den ud alligevel.
Gravatar

#8 filmz-ken-greve 21 år siden

#7, i give it a try.
Gravatar

#9 Yoda 21 år siden

Ja, mit bud ville også have været Lundgren "klassikeren" - plotbeskrivelsen lugter under alle omstændighder langt væk af denne.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 Michael Andersen 21 år siden

Det kunne evt. være Pumpkinhead med Lance Henriksen fra 1989. Den hedder i hvert fald "Hævneren" på dansk og handler om en mand som tager hævn, da hans knægt bliver dræbt.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: