Har fået afkræftet Death Wish.. Men The Punisher siger han det sagtens kunne være, den er nemlig lavet sidst i 80'erne. Og han siger at den er lavet sådan cirka der sidst i 80'erne, altså ¨Hævneren¨.
Så medmindre der er nogen andre der har et godt bud, så regner jeg med det er The Punisher.
Takker ;)
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Det kunne evt. være Pumpkinhead med Lance Henriksen fra 1989. Den hedder i hvert fald "Hævneren" på dansk og handler om en mand som tager hævn, da hans knægt bliver dræbt.
#1 filmz-ken-greve 21 år siden
Handling: Handler vist om en mand, som vil hævne sig på nogen grusomme bandidos, som har slået hans kone og børn ihjel.
Den skulle være meget brutal/blodig, mere ved jeg ikke lige.
Håber der er nogen som kender til den ? :)
#2 trekster 21 år siden
#3 DarkLight 21 år siden
#4 filmz-ken-greve 21 år siden
Ved ikke lige om det er Death Wish. Skal prøve at spørge personen om det siger ham noget, og så skal jeg nok prøve at få lidt mere info ud af ham :P
#5 filmz-ken-greve 21 år siden
Har fået afkræftet Death Wish.. Men The Punisher siger han det sagtens kunne være, den er nemlig lavet sidst i 80'erne. Og han siger at den er lavet sådan cirka der sidst i 80'erne, altså ¨Hævneren¨.
Så medmindre der er nogen andre der har et godt bud, så regner jeg med det er The Punisher.
Takker ;)
#6 filmz-ken-greve 21 år siden
Det er ingen af dem. Fordi The Pusisher er med Dolph Lundgren, og den ¨Hævneren¨ han har set, var altså ikke med ham.
Han siger det er en mindre kendt film? Hmm? :-/
#7 Slettet Bruger [3010585771] 21 år siden
#8 filmz-ken-greve 21 år siden
#9 Yoda 21 år siden
#10 Michael Andersen 21 år siden