Gravatar

#1 Bobby Singer 16 år siden

Jeg og nogle andre fa min klasse skal snart til at optage vores eksamensfilm. Vi har valgt at lave noget i gyser genren og eftersom filmen ikke må varer mere end 6 min, kom jeg i tanke om en film, som det vidst var nogen herfra, der havde været med til at lave den.

Filmen starter med, at vi ser en mand som sidder i sin lejlighed, hvor efter kameraet zoomer ind på ham... pludselig ser man et flashback af et mord, hvor efter manden vågner op og går ud i køkkenet, hvor han finder en kniv med blod på. Han renser kniven og smider den i en sort skraldesæk, for at skille sig af med den. Under filmen ser man flere korte flashback sekvenser af mordet, mens hovedpersonen virker mere og mere nervøs for, hvad der faktisk er sket og man ser også op til flere syn, af hvad der måske kunne være offerets ånd, der er kommet tilbage for at hævne sig.

Stilmæssigt minder filmen lidt om "The Ring" og "The Grudge".

Jeg ved at nogen engang har linket til den herinde, men jeg kan bare ikke finde det. Så hvis nogen kan huske hvad den hedder, eller hvor man kan finde den henne, ville det være til stor hjælp.

Det skal lige siges, at vi ikke har tænkt os at efterligne filmen, men at bruge den, inklusiv nogle andre film, som lidt inspiration til vores egen.
Idjit
Gravatar

#2 Highland Park 16 år siden

Er det "Repugnant"?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 Bobby Singer 16 år siden

Highland Park (2) skrev:
Er det "Repugnant"?

Ja jeg tror faktisk at det er den. :D

Mange tak for det hurtige svar. :)
Idjit

Skriv ny kommentar: