Jeg har lige været på netcafé og spille Left for Dead 2 i to timer. Jeg er så vild med det at jeg har nogle spørgsmål. Er der en bane som hvor det foregår ved en kirke og på en kirkegård? Eller på villaveje? Er der en treer på vej?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Der var i hvert fald på et tidspunkt i etteren, hvor man kommer til en kirkegård og en kirke, men det har du sikkert allerede spillet. :)
Forhåbentlig klapper de lige hesten med at lave den treer, der sikkert nok skal dukke op engang. De fik en del negativ respons, da de annoncerede, at toeren ville udkomme kun et år efter det første, og personligt ville jeg hellere have, de kom med nogle lækre updates såsom ekstra maps eller våben til toeren, end at jeg allerede skal til at investere i et nyt spil igen. Men sådan er jeg bare ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Alt hvad der kom i L4D2 kunne de i princippet have klaret med DLC til det første. Selvom jeg synes at 2'eren er sjovt, synes jeg bestemt også at det er en kende for dyrt i forhold til hvad man får for pengene. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#2 Nej, det kunne jeg ikke fordi der ikke var nogle som spillede etteren. Det er kun toeren jeg spillede.
Men jeg glæder mig til Left 4 Dead 3! Jeg tror de er igang med at lave det, men bare lader være med at udgive den, til tiden er kommet. Hvor gammelt er toeren?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#6 Der var da ellers kun et års tid imellem 1'eren og 2'eren.... anyway, så skal du spille 1'eren hvis du vil igennem en kirke og en kirkegård... som jeg husker det, er der et hurtigt smut igennem en kirkegård i 2'eren også, men det er ikke værd at snakke om. Overall er 2'eren dog MEGET bedre end 1'eren. Det føltes ganske vist bare som en stor DLC (nye fjender, mange nye baner, nye våben og en masse glitches er blevet ordnet). Det er dog bestemt et multiplayerspil, hvor især versus og scavenge er rigtig sjovt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1 Nicki52 15 år siden
#2 evermind 15 år siden
Forhåbentlig klapper de lige hesten med at lave den treer, der sikkert nok skal dukke op engang. De fik en del negativ respons, da de annoncerede, at toeren ville udkomme kun et år efter det første, og personligt ville jeg hellere have, de kom med nogle lækre updates såsom ekstra maps eller våben til toeren, end at jeg allerede skal til at investere i et nyt spil igen. Men sådan er jeg bare ... :)
#3 filmz-Utyske 15 år siden
Alt hvad der kom i L4D2 kunne de i princippet have klaret med DLC til det første. Selvom jeg synes at 2'eren er sjovt, synes jeg bestemt også at det er en kende for dyrt i forhold til hvad man får for pengene. :)
#4 Nicki52 15 år siden
Nej, det kunne jeg ikke fordi der ikke var nogle som spillede etteren. Det er kun toeren jeg spillede.
Men jeg glæder mig til Left 4 Dead 3! Jeg tror de er igang med at lave det, men bare lader være med at udgive den, til tiden er kommet. Hvor gammelt er toeren?
#5 dyg 15 år siden
#6 Nicki52 15 år siden
Oksy, så skal du nok vente 1½ års tid med treeren. Måske to år.
#7 Lord Beef Jerky 15 år siden
#8 Nicki52 15 år siden
Er der nogle nonne - og præstezombier? :p
#9 Lord Beef Jerky 15 år siden
#10 Nicki52 15 år siden