Det er tidsspilde. Internettet kan aldrig ryddes for trolde. Medmindre der er hadefulde, truende eller på anden vis anstødelige indlæg iblandt, ser jeg ingen grund til at slette andet end hans profiler. Lad det hellere være ham en påmindelse om, hvor pinligt han optrådte.
..Some men aren't looking for anything logical, like money. They can't be bought, bullied, reasoned, or negotiated with. Some men just want to watch the world burn.
Det er tidsspilde. Internettet kan aldrig ryddes for trolde. Medmindre der er hadefulde, truende eller på anden vis anstødelige indlæg iblandt, ser jeg ingen grund til at slette andet end hans profiler. Lad det hellere være ham en påmindelse om, hvor pinligt han optrådte.
Jeg synes ærlig talt hans indlæg i Wanting tråden er stødende. De andre er jeg ligeglade med. Jeg siger ikke man behøver sige hvil i fred, men man må have respekt nok til at holde sin kæft, hvis man bare skal være latterlig i en tråd der handler om et menneske der er død under så tragiske omstændigheder.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg kan ærligt talt ikke forstå at nogen gider blive stødt over denne vanvidstroll. Jeg har lige skimmet Wanting tråden, og han er - i de indlæg der ikke er slettet i hvert fald - aldrig efter andre brugere personligt. Jeg synes faktisk disse vanvidstrolde er ret morsomme at følge. Ignoreren dog. Vist er det upassende at håne de døde, men come on, hvor snerpede er i? Jeg synes det er sjovt at se svarene fra brugere før de sander at han er troll. Jeg stemmer for flere af dem. Ellers må jeg gå i gang selv. Flere vil måske mene jeg har været i gang i årevis. Det tager jeg i givet fald som en kompliment.
#44, han var tydeligvis også en stor fan af dig. Hans seneste bruger blev oprindeligt oprettet under navnet DocDoom (hvor havde det bare været hysterisk morsomt, hvis han var begyndt at poste fjollerier i dit navn!). Men ja, det giver naturligvis ingen mening, at folk bliver "snerpede" og stødte over, at et fjols smadrer seriøse tråde med nedgørende kommentarer om homoseksuelle og en død mor til to. Hvad sker der for folks humor? Nå, nu har jeg fundet min megafon, nu skal jeg bare finde en begravelse, jeg kan crashe...
¤47: Haha, du fik mig. Jeg skrev den post i #29 på en gl. profil som en joke, hvor jeg ændrede navnet til det navn han angav. Men da du kom farende i hammeren i #32, turde jeg sgu ikke gå til bekendelse og afsløre joken, hvilket ellers var hensigten.Men jeg har intet med den herr/dame at gøre i øvrigt! Spank mig blot offentligt, jeg fortjener det! :_D
#41 Highland Park 11 år siden
#42 frankdrebin 11 år siden
#43 Collateral 11 år siden
Jeg synes ærlig talt hans indlæg i Wanting tråden er stødende. De andre er jeg ligeglade med. Jeg siger ikke man behøver sige hvil i fred, men man må have respekt nok til at holde sin kæft, hvis man bare skal være latterlig i en tråd der handler om et menneske der er død under så tragiske omstændigheder.
#44 doom WAD 11 år siden
#45 doom WAD 11 år siden
#46 Kisbye 11 år siden
#47 The Insider 11 år siden
#48 doom WAD 11 år siden
#49 Mr. Kiwi 11 år siden
#50 doom WAD 11 år siden