Gravatar

#51 Ericmase 11 år siden

The Insider (32) skrev:
Mr. Kiwi/Turus/Legende/Kæmpefjols, alle dine brugere er hermed blevet slettet, og vi ser på at få din IP banned hurtigst muligt. Det har været en kæmpe ufornøjelse at have dig her.

Det var på tide! Sådan!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#52 doom WAD 11 år siden

Han er jo i #49 tilbage med en bruger, der er oprettet i december, dvs. FØR Insider skriver, at han har slettet ham. Ikke blot har han således ikke fået bannet sin IP, han har ej heller fået slettet sine profiler. Jeg ser frem til the battle Insider vs. Legende - en kamp på IP'adresser og brugere :-D
Gravatar

#53 The Insider 11 år siden

#52, det tager desværre p.t. 24-48 timer, fra en bruger er blevet slettet, til han er helt ude af systemet, så han er heldigvis snart helt afskærmet fra Filmz.
War. War never changes.
Gravatar

#54 MOVIE1000 11 år siden

The Insider (53) skrev:
#52, det tager desværre p.t. 24-48 timer, fra en bruger er blevet slettet, til han er helt ude af systemet, så han er heldigvis snart helt afskærmet fra Filmz.

Jeg tror vidst vi alle sammen er enige om at det bliver ventetiden værd :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#55 davenport 11 år siden

Vi vil stå på sidelinjen og betragte de sidste krampetrækninger :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#56 Doc Doom 11 år siden

The Insider (53) skrev:

Hvis adm. ikke går efter IP'en, så er han straks tilbage.
Gravatar

#57 Highland Park 11 år siden

davenport (55) skrev:
Vi vil stå på sidelinjen og betragte de sidste krampetrækninger :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#58 Lavendel 11 år siden

Hvorfor slettet i mig for noget jeg ikke selv har gjort. Da det var Doc Doom i burde slette, jeg var faktisk ikke på Filmz igår, kun om morgenen, hvis jeg har været en ufornøjelse vil jeg ikke skrive mere på Filmz, på en uhøflig måde, og vil kun skrive filmrelateret på en ikke-troll-agtig måde, jeg har faktisk ikke engang læst det som Doc Doom skrev som er blevet slettet af admin. Jeg synes i burde se hvem der skriver før i sletter. Og dette er min sidste troll indlæg. Og JEG MENER DET!!!.
Gravatar

#59 Lord Beef Jerky 11 år siden

Lavendel (58) skrev:
Hvorfor slettet i mig for noget jeg ikke selv har gjort. Da det var Doc Doom i burde slette, jeg var faktisk ikke på Filmz igår, kun om morgenen, hvis jeg har været en ufornøjelse vil jeg ikke skrive mere på Filmz, på en uhøflig måde, og vil kun skrive filmrelateret på en ikke-troll-agtig måde, jeg har faktisk ikke engang læst det som Doc Doom skrev som er blevet slettet af admin. Jeg synes i burde se hvem der skriver før i sletter. Og dette er min sidste troll indlæg. Og JEG MENER DET!!!.

Farvel klovn.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#60 davenport 11 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: