Når jeg ser tilbage til det her kan jeg kun sige at jeg beklager.
Og til ''doom WAD'' en bevis på at du var ''Turus Æftergaard''
Turus Æftergaard (29) skrev:
[slettet af admin]
Turus Æftergaard (31) skrev:
Mr. Kiwi er død.
doom WAD (44) skrev:
Jeg kan ærligt talt ikke forstå at nogen gider blive stødt over denne vanvidstroll. Jeg har lige skimmet Wanting tråden, og han er - i de indlæg der ikke er slettet i hvert fald - aldrig efter andre brugere personligt. Jeg synes faktisk disse vanvidstrolde er ret morsomme at følge. Ignoreren dog. Vist er det upassende at håne de døde, men come on, hvor snerpede er i? Jeg synes det er sjovt at se svarene fra brugere før de sander at han er troll. Jeg stemmer for flere af dem. Ellers må jeg gå i gang selv. Flere vil måske mene jeg har været i gang i årevis. Det tager jeg i givet fald som en kompliment.
doom WAD (45) skrev:
Og forveksl ikke morbiditet med mangel på empati.
The Insider (47) skrev:
#44, han var tydeligvis også en stor fan af dig. Hans seneste bruger blev oprindeligt oprettet under navnet DocDoom (hvor havde det bare været hysterisk morsomt, hvis han var begyndt at poste fjollerier i dit navn!). Men ja, det giver naturligvis ingen mening, at folk bliver "snerpede" og stødte over, at et fjols smadrer seriøse tråde med nedgørende kommentarer om homoseksuelle og en død mor til to. Hvad sker der for folks humor? Nå, nu har jeg fundet min megafon, nu skal jeg bare finde en begravelse, jeg kan crashe...
doom WAD (48) skrev:
¤47: Haha, du fik mig. Jeg skrev den post i #29 på en gl. profil som en joke, hvor jeg ændrede navnet til det navn han angav. Men da du kom farende i hammeren i #32, turde jeg sgu ikke gå til bekendelse og afsløre joken, hvilket ellers var hensigten.Men jeg har intet med den herr/dame at gøre i øvrigt! Spank mig blot offentligt, jeg fortjener det! :_D
Jeg kan også se at Kyllingebenet er vendt tilbage.
#71 The Insider 11 år siden
#72 davenport 11 år siden
#73 Thomsen 11 år siden
Åhr jo. Jeg henter brænde til bålet. Det er trods alt fredag aften! :-)
#74 doom WAD 11 år siden
Do ye worst, I'm not afraid!
#75 Thomsen 11 år siden
#76 doom WAD 11 år siden
Hvor står reglerne? Jeg kan ikke finde dem nogetsteds. A well-hidden treasure.
#77 Kyllingebenet 11 år siden
#78 Yellow-TV 11 år siden
Og til ''doom WAD'' en bevis på at du var ''Turus Æftergaard''
Jeg kan også se at Kyllingebenet er vendt tilbage.
#79 The Insider 11 år siden
#80 MMB 11 år siden
Ban ham nu bare...