Ja, jeg er nu blevet slettet, og jeg har ingen planer om at lave en ny bruger. Men hvad er det jeg er blevet slettet for????????, at Doc Doom, skrev noget som jeg, ikke engang ved hvad han skrev. burde man ikke blive slettet for at forgive sig som en anden bare fordi man vil have en bruger blive slettet ??. Jeg sagde jo at jeg ikke vil skrive trolle indlæg. Nå gider i det mindste ikke sige hvad det var Doc Doom skrev???. Jeg beklager meget hvad jeg skrev i Mira Wanting tråden!!!. Farvel.
#61, hvis vi ser bort fra Doctor Dooms (mildest talt) idiotiske fupnummer, så har du fået minimum 4 personlige advarsler fra undertegnede, som du har ignoreret. Jeg tror aldrig, jeg tidligere har oplevet en bruger, der har gjort sig fortjent til at blive slettet to gange (og det var endda før den seneste og tredje gang). Du har besudlet flere tråde (inklusive én om en mors dødsfald) med din meningsløse spam og dine barnlige og (i værste fald) nedladende/forkastelige kommentarer, og du har tilmed chikaneret brugere over PM-systemet, så derfor bliver dit exit hermed cementeret. Farvel.
#65, dine velmenende ord er ikke tidligere blevet bakket op af handling. Flere af de førnævnte hændelser er sket, efter jeg har bedt dig om at opføre dig ordentligt. Dette bliver min sidste kommentar i sagen. Held og lykke med alt på Screenrant!
¤47: Haha, du fik mig. Jeg skrev den post i #29 på en gl. profil som en joke, hvor jeg ændrede navnet til det navn han angav. Men da du kom farende i hammeren i #32, turde jeg sgu ikke gå til bekendelse og afsløre joken, hvilket ellers var hensigten.Men jeg har intet med den herr/dame at gøre i øvrigt! Spank mig blot offentligt, jeg fortjener det! :_D
Dårlig joke eller ej, så burde du minimum få en advarsel for at udgive dig for at være en anden bruger. Uanset at Kiwi/Legende/whatsisname fortjener at blive slettet for sine konstante fejltrin, så er dit stunt sgu ikke i orden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#61 Lavendel 11 år siden
#62 doom WAD 11 år siden
#63 The Insider 11 år siden
#64 davenport 11 år siden
#65 Lavendel 11 år siden
#66 Kochie 11 år siden
"Jeg har jo sagt, at jeg ikke vil begå folkemord mere. Og ment det."
#67 The Insider 11 år siden
#68 Lavendel 11 år siden
#69 davenport 11 år siden
#70 Thomsen 11 år siden
Dårlig joke eller ej, så burde du minimum få en advarsel for at udgive dig for at være en anden bruger. Uanset at Kiwi/Legende/whatsisname fortjener at blive slettet for sine konstante fejltrin, så er dit stunt sgu ikke i orden.