Gravatar

#1 filmz-vassago 18 år siden

Hold da helt kæft, skal da lige love for at Rommedahl er vågnet op :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 HonoDelLoce 18 år siden

Njaa, det har han vel også trængt til de sidste 5-6 år..

Nu ser jeg ikke selv kampen, men kan forestille mig at han bare er løbet ind i målet med bolden? For han kan da ikke have sparket den derind.. Så sigtede han i hvert fald efter sidelinjen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 filmz-vassago 18 år siden

#2: det var faktisk to ganske gode mål.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 HonoDelLoce 18 år siden

You gotta be shitting me :D Må hellere lige se de sidste par minutter af halvlegen - der viser de jo gerne målene efter ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 chandler75 18 år siden

Ja, fine mål af Rommedahl.

Men why, oh why skal han hive trøjen af så han får det gule kort?? Burde de efterhånden ikke være blevet klogere på holdet?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 lagoni 18 år siden

Han var ganske produktiv, på to minutter formåde han vist at score to mål og få en advarsel :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 NightHawk 18 år siden

Super gået af Speedy Gonzales. Et stk. perfekt dybdeløb og kølig inderside og et stk. halvflugter via stolpen.

Smukkere kan det ikke gøres. Det lugter lidt af et vaskeægte hattrick. :)

Jeg satser på 4-0, blir slutresultatet.

# 5 -

Så vidt jeg fangede ud af øjenkrogen, havde han et eller andet budskab stående på trøjen. Så desværre ikke hvad der stod...anywoo lidt dumt når han ved det gir en advarsel. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#8 dyg 18 år siden

Indebærer et "vaskeægte hattrick" ikke at de tre mål scores i én halvleg?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 chandler75 18 år siden

Nej, hattrick er vist bare tre mål i én kamp.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 dyg 18 år siden

Nah, for at det er vaskeægte, så skal de også scores efter hinanden (altså uden andre scorer i mellemtiden). Og jeg mener også at for at det er helt vaskeægte, så skal de scores i én halvleg. Men ved sidste punkt er jeg lidt usikker.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: