Jeg ved godt det ikke er film relevant...men anyway. Jeg sidder her og skal skrive en levnedsbeskrivelse. Er der nogen der har en levnedsbeskrivelse, så jeg kan få nogle ideer til min egen?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Ja, tag og start med en oversigt med årstal - skriv udfra hver årstal hvad du har lavet. Uddyb gerne, men ikke for meget. Medtag kun det der væsenligt for den der skal læse den. Start med folkeskolen og fremefter. Husk: tag altid udgangspunkt i de behov, den evt kommende arbejdsgiver/ skole har. Smør gerne lidt tykt på, uden at lyve. (Det gør alle!) Fremhæv aldrig de ting, der ikke er lykkes for dig, men brug istedet det der har hjulpet dig til at nå dine mål. Held & lykke! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 Guts 22 år siden
Jeg ved godt det ikke er film relevant...men anyway.
Jeg sidder her og skal skrive en levnedsbeskrivelse.
Er der nogen der har en levnedsbeskrivelse, så jeg kan få nogle ideer til min egen?
#2 davenport 22 år siden
Husk: tag altid udgangspunkt i de behov, den evt kommende arbejdsgiver/ skole har.
Smør gerne lidt tykt på, uden at lyve. (Det gør alle!)
Fremhæv aldrig de ting, der ikke er lykkes for dig, men brug istedet det der har hjulpet dig til at nå dine mål.
Held & lykke! :)
#3 Guts 22 år siden
Okay...cool...tak.
Jeg har skrevet noget, men er ikke sikker på om det holder.
Jeg tænkte om du gad og/eller havde lyst til at læse den og rette/kommentere i den??
Har du en mail?
#4 davenport 22 år siden