En af mine kollegaer forsøgte sig at afmelde sig i dag.
DR benytter ikke længere [email protected], så e-mail er ude af billedet. Så forsøgte hun DR's hjemmeside, hvor der er en formular til det, den virker heller ikke - næste skridt blev fax, men DR's fax virker heller ikke og da hun sidder og besvarer telefoner i dag, var telefon heller ikke en mulighed.
Jeg venter på det næste træk: Alle ikke-licensbetalere modtager et brev hvori der står, hvis de går ind på deres hjemmeside og indtaster "jeg har intet fjernsyn" med navn, cpr og adresse og man vil ikke modtage flere breve om det.
3 uger efter modtager alle som har gjort dette beskeden "du er hermed tilmeldt licens, siden du lige har bevist du har en internet-forbindelse ved at udfylde formularen".
Men spøg til side: Jeg hørte for nylig fra nytår 2008/2009 meldes alle danske husstande til licens, og man skal aktivt framelde for at slippe for det.
#21 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#22 Patriarch 17 år siden
#23 filmz-Kadann 17 år siden
DR benytter ikke længere [email protected], så e-mail er ude af billedet. Så forsøgte hun DR's hjemmeside, hvor der er en formular til det, den virker heller ikke - næste skridt blev fax, men DR's fax virker heller ikke og da hun sidder og besvarer telefoner i dag, var telefon heller ikke en mulighed.
Flot DR.
#24 Confused101 17 år siden
Alle ikke-licensbetalere modtager et brev hvori der står, hvis de går ind på deres hjemmeside og indtaster "jeg har intet fjernsyn" med navn, cpr og adresse og man vil ikke modtage flere breve om det.
3 uger efter modtager alle som har gjort dette beskeden "du er hermed tilmeldt licens, siden du lige har bevist du har en internet-forbindelse ved at udfylde formularen".
Men spøg til side:
Jeg hørte for nylig fra nytår 2008/2009 meldes alle danske husstande til licens, og man skal aktivt framelde for at slippe for det.
#25 gi-jones 17 år siden
#26 Patriarch 17 år siden
Evt. når du skal modtage din Bodil?
#27 gi-jones 17 år siden