Lyden på Indy box'en er da ganske udmærket. Så mon ikke de også kan finde ud af at lægge et ordentligt lydspor på en eventuel Star Wars dvd udgivelse ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
jo men det er aldrig i DTS. Det bruger de ikke. Jeg synes da ikke den er noget særligt, gør du? Jeg mener: de er kæmpe store som selskab og har milliarder til rådelighed, hvorfor så ikke levere det bedste materiale? Vi skal jo nok betale det det koster alligevel..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvis det ikke er de såkaldte "Definitive Udgaver" med helt nye effekter der udkommer til november skal jeg ganske enkelt ikke have dem.
For det første er jeg uendeligt træt af Lucas' fuldstændigt hovedløse strategi for udgivelsen af filmene, for det andet hans totale mangel på respekt overfor hvad hans fans gerne vil have på skiverne (bl.a. originale uændrede versioner), for det tredje stinker de tilføjede effekter i 1997 udgaverne, for det fjerde er der stadig så mange andre områder i filmene som trænger til en kærlig hånd og for det femte tror jeg simpelthen ikke på at der med materialet fra de oprindelige optagelser plus arbejdet med SE udgaverne ikke er nok til at samle 3x2-disc sæt af de tre første film...
Hvordan kan det være at manden altid praler af at være på forkant med teknologien, når han er så tilbageholden med at benytte DVD-mediet og så ikke engang har lyst til at udnytte det til fulde på niveau med instruktører som f.eks. Jackson?
Det hele stinker af endnu en LucasFilm marketings-svinestreg og når jeg allerede har ventet så mange år kan jeg sgu godt vente ét til indtil alle film kommer samlet og med de rigtige plakat-covers istedet for de latterlige photoshop billeder der er på Ep1+2.
hmm.. jeg synes personligt det var lidt skrabet med ekstrameteriale på Indy-boksen... håber i hvert fald der kommer en del mere med i Star Wars udgivelsen..
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#11 El vez 22 år siden
#12 SpielbergFreak 22 år siden
Det har du sgu nok ret i
Ja det med lyden har jeg også tænkt meget over, det er fandme for billigt sluppet.
(Det hedder DTS ES, det er Dolby Digital der hedder EX);-)
De er i DD 5.1 EX
#13 davenport 22 år siden
Men sært er det!!!
#14 El vez 22 år siden
#15 davenport 22 år siden
Jeg mener: de er kæmpe store som selskab og har milliarder til rådelighed, hvorfor så ikke levere det bedste materiale? Vi skal jo nok betale det det koster alligevel..
#16 22 år siden
For det første er jeg uendeligt træt af Lucas' fuldstændigt hovedløse strategi for udgivelsen af filmene, for det andet hans totale mangel på respekt overfor hvad hans fans gerne vil have på skiverne (bl.a. originale uændrede versioner), for det tredje stinker de tilføjede effekter i 1997 udgaverne, for det fjerde er der stadig så mange andre områder i filmene som trænger til en kærlig hånd og for det femte tror jeg simpelthen ikke på at der med materialet fra de oprindelige optagelser plus arbejdet med SE udgaverne ikke er nok til at samle 3x2-disc sæt af de tre første film...
Hvordan kan det være at manden altid praler af at være på forkant med teknologien, når han er så tilbageholden med at benytte DVD-mediet og så ikke engang har lyst til at udnytte det til fulde på niveau med instruktører som f.eks. Jackson?
Det hele stinker af endnu en LucasFilm marketings-svinestreg og når jeg allerede har ventet så mange år kan jeg sgu godt vente ét til indtil alle film kommer samlet og med de rigtige plakat-covers istedet for de latterlige photoshop billeder der er på Ep1+2.
#17 davenport 22 år siden
#18 El vez 22 år siden
#19 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"