Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Faldt lige over den her:

http://www.webalice.it/pablone78/videos60.htm

Bla. Eva Longoria fra Desperate Housewifes laver lidt tungesjov.

Elwood, du kan jo betragte det som en fødselsdagsgave ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 DarkLight 21 år siden

Jeg vil ikke håbe forummet skal til at blive degraderet til denne slags tråde. Men hvad ved jeg? Det er sikkert bare fordi jeg er gammel.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 davenport 21 år siden

#2 - Så var du der lige igen med din negative holdning.
Jeg kan kun sige: Lad være med at klikke dig ind, hvis det ikke interesserer dig. Det er fantastisk at vi skal ha den samme diskussion hver eneste gang, der er noget du ikke lige synes om.
Læs evt. om hvad vores tagwall er oprettet til, hvis det går dig så meget på nerverne.
Jeg synes sku aldrig du har været så sur, som du lader til at være blevet. Det undrer mig bare!

Er det bare flamebait eller hvad?
Gravatar

#4 Patriarch 21 år siden

Pas på... min computer fandt en virus befængt dailer når man trykker "next"
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#5 davenport 21 år siden

Ok, det er jeg ked af.
Det var ikke lige meningen at sprede noget virus. Føj, da!
Gravatar

#6 DarkLight 21 år siden

#3:
Jeg kan skam godt lide billeder af den slags lige så meget som alle andre. Men siden der bliver linket til minder mig meget om de spambeskeder man kan se i newsgroups. "NEW NUDE BRITNEY SPEARS PICS...XXX".
Hun er lækker, og hvis vi skal linke til den slags, kan vi vel gøre det med lidt stil :)
Billede 1
Billede 2
Billede 3
Billede 4

Jeg ved godt jeg kan virke negativ, og jeg skal nok forsøge at forbedre mig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 elwood 21 år siden

nej en virus i fødselsdagsgave ih tak skal du ha, hehe har ikke klikket på linket endnu da der blev snakket om virus. men udemærket ide hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 davenport 21 år siden

DarkLight - Nå, ja godt ord igen ;)
Jeg bryder mig heller ikke om at poste sådanne indlæg, jeg får helt dårlig smag i munden. (Vi er vel begge gamle hunde i filmzverdenen?)

Det var noget jeg faldt over på IMDB da jeg søgte på Eva fra DH, så jeg måtte lige gi den videre.

Så er alt vel igen (?) :)
Gravatar

#9 wiseguy 21 år siden

#6 Damn hun er hot!!! For min skyld må du gerne være negativ, bare du knalder sådanne link på i ny og næ ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#10 davenport 21 år siden

Ja, den røv på billede4 er nok noget nær det tætteste jeg kommer på en tallerken uden at det er en tallerken!

Skriv ny kommentar: