#2 - Så var du der lige igen med din negative holdning. Jeg kan kun sige: Lad være med at klikke dig ind, hvis det ikke interesserer dig. Det er fantastisk at vi skal ha den samme diskussion hver eneste gang, der er noget du ikke lige synes om. Læs evt. om hvad vores tagwall er oprettet til, hvis det går dig så meget på nerverne. Jeg synes sku aldrig du har været så sur, som du lader til at være blevet. Det undrer mig bare!
Er det bare flamebait eller hvad?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#3: Jeg kan skam godt lide billeder af den slags lige så meget som alle andre. Men siden der bliver linket til minder mig meget om de spambeskeder man kan se i newsgroups. "NEW NUDE BRITNEY SPEARS PICS...XXX". Hun er lækker, og hvis vi skal linke til den slags, kan vi vel gøre det med lidt stil :) Billede 1 Billede 2 Billede 3 Billede 4
Jeg ved godt jeg kan virke negativ, og jeg skal nok forsøge at forbedre mig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
DarkLight - Nå, ja godt ord igen ;) Jeg bryder mig heller ikke om at poste sådanne indlæg, jeg får helt dårlig smag i munden. (Vi er vel begge gamle hunde i filmzverdenen?)
Det var noget jeg faldt over på IMDB da jeg søgte på Eva fra DH, så jeg måtte lige gi den videre.
Så er alt vel igen (?) :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 21 år siden
http://www.webalice.it/pablone78/videos60.htm
Bla. Eva Longoria fra Desperate Housewifes laver lidt tungesjov.
Elwood, du kan jo betragte det som en fødselsdagsgave ;)
#2 DarkLight 21 år siden
#3 davenport 21 år siden
Jeg kan kun sige: Lad være med at klikke dig ind, hvis det ikke interesserer dig. Det er fantastisk at vi skal ha den samme diskussion hver eneste gang, der er noget du ikke lige synes om.
Læs evt. om hvad vores tagwall er oprettet til, hvis det går dig så meget på nerverne.
Jeg synes sku aldrig du har været så sur, som du lader til at være blevet. Det undrer mig bare!
Er det bare flamebait eller hvad?
#4 Patriarch 21 år siden
#5 davenport 21 år siden
Det var ikke lige meningen at sprede noget virus. Føj, da!
#6 DarkLight 21 år siden
Jeg kan skam godt lide billeder af den slags lige så meget som alle andre. Men siden der bliver linket til minder mig meget om de spambeskeder man kan se i newsgroups. "NEW NUDE BRITNEY SPEARS PICS...XXX".
Hun er lækker, og hvis vi skal linke til den slags, kan vi vel gøre det med lidt stil :)
Billede 1
Billede 2
Billede 3
Billede 4
Jeg ved godt jeg kan virke negativ, og jeg skal nok forsøge at forbedre mig.
#7 elwood 21 år siden
nej en virus i fødselsdagsgave ih tak skal du ha, hehe har ikke klikket på linket endnu da der blev snakket om virus. men udemærket ide hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 davenport 21 år siden
Jeg bryder mig heller ikke om at poste sådanne indlæg, jeg får helt dårlig smag i munden. (Vi er vel begge gamle hunde i filmzverdenen?)
Det var noget jeg faldt over på IMDB da jeg søgte på Eva fra DH, så jeg måtte lige gi den videre.
Så er alt vel igen (?) :)
#9 wiseguy 21 år siden
#10 davenport 21 år siden