Når jeg har min dvd afspiller (kennex dvd23k1) tilsluttet fjernsynet (grundig -kender ikke model) via scart kabel, bliver menuerne på fjernsynet mørke; således det er svært at læse hvad der står.
-Det er selve fjernsynsmenuerne som f.eks. teksttv og indstillinger af fjernsynet der bliver mørke. Menuerne på dvden er som de skal være..
Er der nogen som har en ide om hvad dette skyldes?
Jeg fik engang at vide, at der kan opstå problemer, når man tilslutter en nyere dvd til et gammelt fjernsyn. Der skulle dog kun være problemer med dvden, men det kan jo være at det også virker den anden vej rundt.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Jeg har haft præcis samme problem med mit Grundig-fjernsyn/Kennex-dvd. Jeg fik det aldrig løst, jeg tilsluttede kun dvd'en når jeg skulle bruge den og tog så scart-stikket ud igen når jeg kun sku bruge tv'et... Ikke megen hjælp, jeg ved det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 21 år siden
Når jeg har min dvd afspiller (kennex dvd23k1) tilsluttet fjernsynet (grundig -kender ikke model) via scart kabel, bliver menuerne på fjernsynet mørke; således det er svært at læse hvad der står.
-Det er selve fjernsynsmenuerne som f.eks. teksttv og indstillinger af fjernsynet der bliver mørke. Menuerne på dvden er som de skal være..
Er der nogen som har en ide om hvad dette skyldes?
#2 frahm-2 21 år siden
#3 21 år siden
#4 lagoni 21 år siden
#5 21 år siden
Så er der ikke så meget andet at gøre en det. Desvære..
#6 davenport 21 år siden