Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 12 år siden

Nu har jeg snart nosset penge nok sammen til en ny PC... det eneste krav er sådan set, at den skal kunne køre Diablo 3 minimum i medium opløsning. Er den her god og til en fair pris?:

http://www.dba.dk/dell-gamer--gaming-48-ghz/id-832...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 Highland Park 12 år siden

Har du læst hele teksten?

Jeg har selv spillet Battlefield 3 på 1600*900, medium-høj grafik, MF3 på 1600*900 høj grafik, Crysis 2 på 1600*900 hardcore grafik og Diablo 3 på høj grafik.

Jeg kan sagtens forstå, hvis du bare vil have det bekræftet af en vaskeægte computernørd. Måske du skulle spørge i "Diablo"-tråden - der bliver det hvert fald læst af målgruppen! :)

Hvis den skal afhentes, kan du evt. bede sælgeren om en lille "Diablo 3"-demonstration.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 12 år siden

#2 Jo, har læst det, men jeg stoler mere på filmzere end random-guy-off-the-internet. Slår man grafikkortet op på diablos egen side, står det kun til medium performance. Jeg bor på Sjælland, så det skal derfor ikke afhentes... ellers god idé =)

Jeg håber Diablo-folkene kan løsrive sig fra deres indspiste tråd, og hjælpe mig her... og der er sikkert også folk derude, der ikke spiller Diablo, men har fint forstand på PC'ere. Jeg er selv en spasser... så jeg aner ikke engang om det er en god pris, men skal jeg købe en fra ny af, ender jeg nok omkring de 6000-7000, og det har jeg slet ikke råd til.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Highland Park 12 år siden

Lord Beef Jerky (3) skrev:
#2 Jo, har læst det, men jeg stoler mere på filmzere end random-guy-off-the-internet. Slår man grafikkortet op på diablos egen side, står det kun til medium performance.
Sådan en slambert!
Han skriver heller ikke, hvor gammel den er, og om der stadig er garanti på den. Det er nok til at nære min tvivl om, hvorvidt der er tale om et godt køb.

Lord Beef Jerky (3) skrev:
... og der er sikkert også folk derude, der ikke spiller Diablo, men har fint forstand på PC'ere.
Jeg ville hjertens gerne hjælpe men har ikke ekspertise nok til at gøre det med god samvittighed.
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 12 år siden

#4 Jeg har skrevet lidt med ham, og maskinen er 3 år gammel imens grafikkortet kun er 1 år gammel... men der er nok ikke nogen garanti på. På den anden side har en maskine aldrig brændt sammen i mit hjem, så med lidt held, overlever den her nok også 5 år til, før jeg skal opgradere igen igen igen.
Gravatar

#6 Highland Park 12 år siden

Hvis jeg skulle købe brugt, ville jeg gå efter noget, der stadig er lidt garanti på. Det må næsten være muligt til den pris.

Hvad med noget i denne stil?:
http://www.edbpriser.dk/stationaer-faerdigsamlet/g...

Du kan evt. foretage en avanceret søgning (på edbpriser.dk), hvor specifikationerne nogenlunde matcher dem, han har angivet - eller blot hvad Blizzard anbefaler.
Gravatar

#7 Kisbye 12 år siden

Her er minimun og anbefaldet system krav til Diablo III -> http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#8 Slettet Bruger [3879371649] 12 år siden

Jeg vil mene at prisen er for høj. Jo, der er et ok grafikkort med, men det er også hvor det stopper.

Det er en oldgammel CPU, der er kun 4 GB og en forholdsvis lille harddisk. Han skriver intet om der medfølger Windows, men hvis der ikke gør det, skal du smide yderligere 6-800 kr.

"Dell kvalitet" er en sandhed med modifikation, tag det fra en der selv har arbejdet hos Dell. :)

#6 - Den ser umiddelbart bedre ud, men grafikkortet kan nok ikke trække Diablo III og give en fornuftig ydelse.
Gravatar

#9 HelmerJ 12 år siden

Fantastisk at han mener en 2.4GHz dualcore = 4.8Ghz
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10 Slettet Bruger [3879371649] 12 år siden

Så må min computer være en 13,6 GHz!

Skriv ny kommentar: