Gravatar

#11 filmz-vassago 19 år siden

Kan godt se det er noget lort, men man kan 'heldigvis' ofte flyve til UK for omkring 1000t/r. Det er jo også muligt at bestille med afbestillingsgaranti for nogle hundrede kroner mere.

Modtager du så ikke billetterne, så afbestil fly, og ophæv billetkøbet - såfremt det er muligt med hjælp fra banken.

Har godt nok læst, at man nogen skal møde op på suspekte steder i London for at hente eller få leveret billetterne. Det må du jo så skrive til GetMeTickets at du ikke har mulighed for pga fly osv.

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 MadMartigan 19 år siden

Ja det kunne man jo, men jeg prøver lige min bank først.

Jeg havde bare sådan håbet man kunne få pengene tilbage. Hvis de har billetterne, kan de jo bare sende mig dem, så var der jo ikke nogen problemer. Men det har de ikke, så fatter jeg ikke de ikke bare vil give mig pengene igen. De har jo intet tabt på det.

Det skulle ikke undre mig de skulle ud og stjæle dem et sted, lige op til koncerten.

Vi kunne jo bare bestille flyveren, og hvis vi ikke fik billetterne, kunne vi jo bruge weekenden på at brænde Michael Rangos (ham der ejer Getmetickets.net)

I have had a similiar experience with Michael Rangos, He threatened to Kill My girlfriend! It gives me great pleasure to give you his address & phone no.

::::Adresse slettet af admin::::

He is a particularly nasty piece of work please feel free to tell him exactly how you feel!

Taget fra http://www.thedissociatives.com/contact/phpBB2/vie...

Så der er rigtig mange der ikke bryder sig om den latterlige biks...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#13 gi-jones 19 år siden

Så vidt jeg forstår er det din bank der står med problemet. Du skal ringe til dem og forklare sagen, og så skal de betale dig til bage, og selv inddrive pengene fra stedet hvor du har købt billetterne. Hvis du aldrig har modtaget den var du har bestilt, er det op til firmaet at bevise at du HAR modtaget den.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 filmz-vassago 19 år siden

Det er lidt misvisende at sige at det er banken der står med problemet. Det er jo Stig der har indgået en handel - det er jo et "legitimt" salg - bortset fra at det ikke alle steder er tilladt at sælge billetter for mere end den påtrykte værdi.

Der er jo intet forkert i handlen før koncerten går i gang - og han ikke har modtaget nogle billetter. Der står jo på sitet, at de i nogle tilfælde kun kan levere billetterne 14 dage op til begivenheden, men også at man kan risikere, at skulle få dem udbragt på aftenen.

Hvis han Stig så vælger ikke at dukke op for at hente billetterne, så er det jo ham der ikke har overholdt de (urimelige) betingelser sitet har.

De kan jo bare sige, "vi stod med billetterne, men der kom ingen..." - så hvis GetMeTickes siger, at de vil blive leveret på dagen, udenfor selve begivenheden, så har man et lille problem - hvis man altså vælger ikke at dukke op.
Gravatar

#15 putandtake 19 år siden

#14 Du er beskyttet ved handel med betalt med credit card over nettet. Faktisk ville du også kunne tvinge din bank til at udbetale de penge, som du måtte have mistet da dvdsoon gik fallit. Jeg snakkede med banken, og undersøgte sagen dengang.
Gravatar

#16 filmz-vassago 19 år siden

Jeps, men der er jo intet galt med handlen - endnu. Det er jo det der er min pointe...
Gravatar

#17 gi-jones 19 år siden

Jeg mener nu at der må være 14 dages returret, og det gælder endda for varer der ER leveret. Jeg føler mig helt overbevidst om at det er ulovligt at nægte, at annullere en ordre når den endnu ikke er effektueret.
Gravatar

#18 filmz-vassago 19 år siden

14 dages returret på en sortbørshandel? :)
Gravatar

#19 gi-jones 19 år siden

Men det vidste han vel ikke? For vores ven så det vel ud som en helt almindelig webhandel.
Gravatar

#20 MadMartigan 19 år siden

Det er virkelig svært, de sidder med de helt store trumfkort, man kan jo ikke bevise de ikke overholder aftalen.

Man kan jo ikke returnere billetter, der er stemplet med en dato, lige meget om de er brugt eller ej.

Man skulle bare have boet i London, så var jeg ikke så nervøs, for enten kommer man til koncert, eller så får man jo pengene igen. For vores vedkommende, er der jo en flybillet til forskel eller 7 stk. nærmere. Det er lidt træls at købe 7 flybilletter, man ikke ved om man får brug for.
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: