Jeps, men hvis i køber de billetter, og der ikke dukker nogen op med billetterne, så har du jo flere muligheder.
Du kan forsøge at hæve købet i samarbejde med banken - du har jo så ikke modtaget varen du har betalt for.
Det er sikkert også muligt at føre en erstatningssag på flybilletterne - så kan du jo kontakte forbrugerstyrelsen og høre hvad der kan gøres
Hvis I tager derovre, så er det jo også muligt at planlægge noget andet, en tur i biffen, lidt sight-seeing eller lign. Selvom det nok ikke er så sjovt hvis man lige er blevet røvrendt (hvis I skulle være så uheldige) - så kan I da ligeså godt få noget ud af turen - og kan man så føre en erstatningssag, så har man da fået lidt ud af det.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg vil gerne bakke op om det Kadann siger i #8, derfor er det dig der sidder med trumfkortet: Pengene. Hvis deher er fuckere og der ikke er nogen Bon Jovi billetter, er det vel i din interesse at få dine penge igen.
Jeg vil foreslå at du beder dem om at udlevere billetterne (med post eller whatever) og forklar dem at hvis de ikke gør det, ser du dig nødsaget til at tilbageføre dit køb. Jeg kan godt se at det vil være surt at misse koncerten, men det vil være endnu mere surt at stå der efter betalt flybillet og hotel uden billetter.
Din bank kan sagtens hjælpe dig. Der er et specifikt punkt mht. tilbageførsel af betaling der angår varer som man har betalt for og ikke modtaget. Det vil du kunne benytte dig af og få dine penge tilbage.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ja nu blev de sgu slæbt i retten, og jeg tror virkelig jeg er en af de "heldige", der får mine billetter, men nu må vi se hvad der sker i sagen.
Getmetickets.net Limited in Provisional Liquidation
Dear Cardholder,
We are the authorised credit card processor for the above named company.
We have a received confirmation of your purchase as follows:
Stig Holt Petersen (Card xxxx xxxx xxxx 4061) £514.00 paid 11/11/05 for Bon Jovi, Wembley Stadium, 11/06/06, 7* Standing The official liquidator has confirmed that substantial stocks of tickets were recovered from the business premises and are at present being matched against paid orders.
Please be assured that we will dispatch your tickets as quickly as possible, by event date.
For further information please contact us at [email protected] Yours sincerely,
#21 filmz-vassago 19 år siden
Du kan forsøge at hæve købet i samarbejde med banken - du har jo så ikke modtaget varen du har betalt for.
Det er sikkert også muligt at føre en erstatningssag på flybilletterne - så kan du jo kontakte forbrugerstyrelsen og høre hvad der kan gøres
Hvis I tager derovre, så er det jo også muligt at planlægge noget andet, en tur i biffen, lidt sight-seeing eller lign. Selvom det nok ikke er så sjovt hvis man lige er blevet røvrendt (hvis I skulle være så uheldige) - så kan I da ligeså godt få noget ud af turen - og kan man så føre en erstatningssag, så har man da fået lidt ud af det.
#22 El vez 19 år siden
Jeg vil foreslå at du beder dem om at udlevere billetterne (med post eller whatever) og forklar dem at hvis de ikke gør det, ser du dig nødsaget til at tilbageføre dit køb. Jeg kan godt se at det vil være surt at misse koncerten, men det vil være endnu mere surt at stå der efter betalt flybillet og hotel uden billetter.
Din bank kan sagtens hjælpe dig. Der er et specifikt punkt mht. tilbageførsel af betaling der angår varer som man har betalt for og ikke modtaget. Det vil du kunne benytte dig af og få dine penge tilbage.
#23 Skum 19 år siden
EDIT: Hmm de er vist lukket nu?
#24 MadMartigan 19 år siden
Getmetickets.net Limited in Provisional Liquidation
Dear Cardholder,
We are the authorised credit card processor for the above named company.
We have a received confirmation of your purchase as follows:
Stig Holt Petersen (Card xxxx xxxx xxxx 4061)
£514.00 paid 11/11/05 for Bon Jovi, Wembley Stadium, 11/06/06, 7* Standing
The official liquidator has confirmed that substantial stocks of tickets were recovered from the business premises and are at present being matched against paid orders.
Please be assured that we will dispatch your tickets as quickly as possible, by event date.
For further information please contact us at [email protected]
Yours sincerely,
Rob Fernandes
Customer Services Manager
Man kan jo kun håbe!!!