hi ye'all. jeg faldt over denne bog på (læs vidre under linket^^) ]www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=BOOK&title=477955] her den anden dag, har læst lidt "meninger" om den, men ville lige høre fra pålidelige kilder om den er noget vær. Hvis der er en her inden som har læst den eller er i gang med den, vil jeg meget gerne høre din mening. Eller kunne den måske også være interessant for andre, med interesse for den slags.
P.s. kunne ikke få den der smarte måde til at virke (link til newz.dk) sry.
Super fed bog. Ej er den selv. Ikke kun fornuftig til folk med større interesse for zombier, men faktisk for alle der planlægger at overleve når de døde rejser sig!
Ej, bogen er vildt grineren, og skrevet med en saglig tone hele vejen igennem, hvilket er mega fedt.
#1 rubberdub 19 år siden
jeg faldt over denne bog på (læs vidre under linket^^)
]www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=BOOK&title=477955]
her den anden dag, har læst lidt "meninger" om den, men ville lige høre fra pålidelige kilder om den er noget vær. Hvis der er en her inden som har læst den eller er i gang med den, vil jeg meget gerne høre din mening. Eller kunne den måske også være interessant for andre, med interesse for den slags.
P.s. kunne ikke få den der smarte måde til at virke (link til newz.dk) sry.
#2 filmz-sheiken 19 år siden
Ej, bogen er vildt grineren, og skrevet med en saglig tone hele vejen igennem, hvilket er mega fedt.
#3 evermind 19 år siden
Interesserer du dig for zombiefilm, kan jeg til gengæld varmt anbefale denne her!
#4 dyg 19 år siden
#5 rubberdub 19 år siden