Ja, titlen siger det meste; hvor køber man tegneserier billigt? Jeg leder specielt efter bøger af Y: The Last Man. Bookdepository har dem til £5,5-£6,5 (billigere end play), så ved ikke om det kan fåes meget billigere, men vil lige høre ad.
Brugt er også fint.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 1 Jeg tror ikke, det bliver meget billigere end det.
Fx. koster "Y: The Last Man: Girl on Girl" hos Bookdepository 63 kr., mens den hos Fansnask vil koste 130 kr. De ganger dollarkursen med 10, skønt den ligger på omkr. 5,5 - det samme gør Faraoes Cigarer, hvorfor jeg aldrig køber amerikanske tegneserier nogle af de to steder.
Jeg kan anbefale danske ComicZone, hvor jeg foretager alle mine køb. De tager dollarkurs 8, med rabatter helt ned til kurs 6,4, alt efter hvor meget man køber for. Man betaler dog fragt, men kun de reele porto-omkostninger. Man kan også sagtens vente med at få tilsendt, til man har flere ting liggende.
Jeg kan se, at Bookdepository ikke har alle albums i serien. Jeg er sikker på, at ComicZone vil kunne skaffe dem hjem.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Mange tegneserier kan lånes på bibliotek.dk, men hvis du har i sinde at købe dem, kan det gøres i [url=www.faraos.dk]Faraos[/url] Cigarer eller i ovennævnte Fantask. Der findes desuden en butik i nærheden af Aalborg Kongres og Kulturcenter, men jeg studsede blot over den uden at gå ind, så jeg kan desværre ikke give den nøjagtige adresse.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Tak for svarene. Fantask er lidt dyr med de samlede albums, tror jeg køber hos bookdepository og så må det tredje album - som jeg lgie nu helst vil ha' - vente lidt.
edit: nå, mente ikke at biblioteket havde tredje album, det lader til jeg tog fejl. Fint.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ville bare lige sige det. Hvis man kan lide mysterier ala Lost, så er det guf.
Jeg plejer at købe hos Book Depository. Det bliver ikke billigere, tror jeg. Men det er rigtigt, at der sært nok er nogle Y, der mangler hos dem for øjeblikket. Jeg skal selv have fingre i nummer otte, men det bliver sgu nok hos Fantask, så. På trods af deres efterhånden urimelige dollarkurs.
Sommetider kan det dog godt betale sig at give depository lidt tid. Udsolgte ting har det med at dukke op igen.
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Hvis det er trade # 8 du mangler, kan du få den gratis af mig. Den er dog ikke i mint condition - jeg fik et nyt eksemplar, fordi der var et par hakker i.
Du skal bare betale portoen...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Ak, jeg har lige købt den i Fantask. Kunne simpelthen ikke vente længere. Men tak for tilbuddet :-)
Udkommer nummer 9 ikke i den her uge? Jeg har dog hørt, at der skulle være en ret lang ventetid imellem os og den sidste trade. Nu har Vaughan jo travlt med at fede den nede på Hawaii sammen med de andre Lost forfattere :-)
Jaja.
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#1 lagoni 18 år siden
Brugt er også fint.
#2 denox 18 år siden
link
#3 chandler75 18 år siden
Fx. koster "Y: The Last Man: Girl on Girl" hos Bookdepository 63 kr., mens den hos Fansnask vil koste 130 kr. De ganger dollarkursen med 10, skønt den ligger på omkr. 5,5 - det samme gør Faraoes Cigarer, hvorfor jeg aldrig køber amerikanske tegneserier nogle af de to steder.
Jeg kan anbefale danske ComicZone, hvor jeg foretager alle mine køb. De tager dollarkurs 8, med rabatter helt ned til kurs 6,4, alt efter hvor meget man køber for. Man betaler dog fragt, men kun de reele porto-omkostninger. Man kan også sagtens vente med at få tilsendt, til man har flere ting liggende.
Jeg kan se, at Bookdepository ikke har alle albums i serien. Jeg er sikker på, at ComicZone vil kunne skaffe dem hjem.
#4 filmz-gofferoffer 18 år siden
Mange tegneserier kan lånes på bibliotek.dk, men hvis du har i sinde at købe dem, kan det gøres i [url=www.faraos.dk]Faraos[/url] Cigarer eller i ovennævnte Fantask. Der findes desuden en butik i nærheden af Aalborg Kongres og Kulturcenter, men jeg studsede blot over den uden at gå ind, så jeg kan desværre ikke give den nøjagtige adresse.
#5 lagoni 18 år siden
edit: nå, mente ikke at biblioteket havde tredje album, det lader til jeg tog fejl. Fint.
#6 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Fantask
www.fantask.dk/
Faraos Cigarer
http://www.faraos.dk/
I London:
Mest Forbidden Planet, som også har en online butik
http://www.forbiddenplanet.com/
I Seattle
Flere små listige stede hvor man kan finde mange sjældne ting til fornuftige priser, men flere af dem har ingen hjemmesider.
Skal det være nye albums køber jeg både på Nettet og i de store butikker - Barnes & Nobel, som kan skaffe meget
WWW.BN.COM
Specielt også nu hvor $$$ er billig :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#7 filmz-rupert giles 18 år siden
Ville bare lige sige det. Hvis man kan lide mysterier ala Lost, så er det guf.
Jeg plejer at købe hos Book Depository. Det bliver ikke billigere, tror jeg. Men det er rigtigt, at der sært nok er nogle Y, der mangler hos dem for øjeblikket. Jeg skal selv have fingre i nummer otte, men det bliver sgu nok hos Fantask, så. På trods af deres efterhånden urimelige dollarkurs.
Sommetider kan det dog godt betale sig at give depository lidt tid. Udsolgte ting har det med at dukke op igen.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#8 chandler75 18 år siden
Du skal bare betale portoen...
#9 filmz-rupert giles 18 år siden
Ak, jeg har lige købt den i Fantask. Kunne simpelthen ikke vente længere. Men tak for tilbuddet :-)
Udkommer nummer 9 ikke i den her uge? Jeg har dog hørt, at der skulle være en ret lang ventetid imellem os og den sidste trade. Nu har Vaughan jo travlt med at fede den nede på Hawaii sammen med de andre Lost forfattere :-)
Jaja.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo