Har lige set de første scener mv. fra det amerikanske remake, som rammer de amerikanske TV-skærme (og sikkert også en af Viasat kanalerne) i efteråret - Gys !
Hvornår lærer amerikanerne at et remake ikke er nødtvendigt - heller ikke når der tales engelsk og ikke amerikansk i originalen.
Troede amerikanerne have lært af Coupling US, men ak og ve ... typerne er helt ude i skoven ift. den originale.
Rachelle LeFevre mangler helt Liz Whites sødme og varme som Sam og vi andre faldt for, og Colm Meaney som Gene Hunt - Altså hvis I vil lave en amerikansk version, så tag dog en ærke amerikaner ikke en irsk skuespiller til den rolle.
Jason O'Mara er ingen John Simm, så allerede da jeg første gang hørte de havde castet fik jeg bange anelser om hvor det bar hen :-/
På det foreløbige materiale er der slet ikke kælet for detajerne som bl.a. giver den originale et rigtig 70-feel.
Når det var bare lidt gylle på ellers smuk og dejlig morgen :)
Jeg fatter ikke de amerikanere ... det ene øjeblik kan de komme med den ene originale serie efter den anden, behøver vist ikke komme med titler, og så laver de endnu et remake for overskudet :-/
støn*ralle*gisp*hulk* ... Sådan nogle £@£$@£$€@£[]][{€$€£ fjolser!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Hvornår lærer amerikanerne at et remake ikke er nødtvendigt - heller ikke når der tales engelsk og ikke amerikansk i originalen.
Troede amerikanerne have lært af Coupling US, men ak og ve ... typerne er helt ude i skoven ift. den originale.
Rachelle LeFevre mangler helt Liz Whites sødme og varme som Sam og vi andre faldt for, og Colm Meaney som Gene Hunt - Altså hvis I vil lave en amerikansk version, så tag dog en ærke amerikaner ikke en irsk skuespiller til den rolle.
Jason O'Mara er ingen John Simm, så allerede da jeg første gang hørte de havde castet fik jeg bange anelser om hvor det bar hen :-/
På det foreløbige materiale er der slet ikke kælet for detajerne som bl.a. giver den originale et rigtig 70-feel.
Når det var bare lidt gylle på ellers smuk og dejlig morgen :)
Få en lille forsmag her ...
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#2 filmz-Kadann 17 år siden
#3 filmz-Bruce 17 år siden
#4 filmz-Kadann 17 år siden
Hvis det ikke var fordi at man kan se at traileren har penge bag og at serien er til at finde på IMDb, ville jeg tro at dette var en joke.
#5 filmz-Bruce 17 år siden
#6 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#7 filmz-Kadann 17 år siden
#8 filmz-yoshimura 17 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#10 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har set hele sæson 1, så det er kun sæson 2 jeg mangler, men jeg glæder mig også til at få afslutningen med. :)