hmm.. hvis det ikke koster for meget så bliver det su altid de "store" versione jeg køber, men som Kadann siger, så er prisen på LOTR, indiana jone sosv. ligegyldig.. dem SKAL man bare ha..
med hensyn til lotr.. så er 450 kr. (netto pris) sgu meget for en enkelt film..
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Der er en extra femte DVD med hvis man køber TTT med Gollum-statuen. Den handler kun om tilblivelsen af Gollum. Har bestilt den... :-) (Jeg har også FOTR i 'super-special-mege-extended-edition-med-bogstøtter-og-hele-lortet'-versionen og det skal jo helst passe sammen!) :-)
# 10 Dead Man (du taler vel om Jarmusch filmen) er alt for fed, har den desværre kun selv på en VHS udgave...
De 2 dyreste DVD jeg har er Seven Samurai (criterion) som jeg købte for 270 fra axelmusic og Stalker som jeg købte fra blackstar for 250 kr 2 alt for gode film!!!
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Stranger than Paradise er min favorit, men de andre jeg har set er også rigtig gode. Jeg mangler dog stadig at se mystery train og coffee and cigerates filmene
desuden har jeg kun set NOGET af Night on Earth (benigni er for sjov i den del i italien!!)
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#11 Skobbolop 22 år siden
med hensyn til lotr.. så er 450 kr. (netto pris) sgu meget for en enkelt film..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#12 filmz-Kadann 22 år siden
R1 udgaven af LOTR EE er "kun" 300,- hos axelmusic :)
Jeg ved så ikke ikke om du skal have den ekstra voldsomme udgave, men jeg kan godt nøjes med 4-disk udgaven.. uden bogstøtter og Gollum. ;)
#13 Skobbolop 22 år siden
nu glemte jeg lige at se R1.. den koster 450 kr. (vejl. udsalgs pris :D)
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#14 McPeter 22 år siden
Der er en extra femte DVD med hvis man køber TTT med Gollum-statuen. Den handler kun om tilblivelsen af Gollum. Har bestilt den... :-)
(Jeg har også FOTR i 'super-special-mege-extended-edition-med-bogstøtter-og-hele-lortet'-versionen og det skal jo helst passe sammen!) :-)
Liste over forskellige danske LOTR-versioner hos Axelmusic.dk
Liste over R1 LOTR-versioner hos Axelmusic.dk
Bagsiden/siden af den danske LOTR - TTT EE+Gollum-statue fra Axelmusic.dk
#15 filmz-Kadann 22 år siden
Ah ja..
Jeg snupper dog lige 4-disk udgaverne i stedet for.. men nu har jeg oss' kun bif-udgaven, og den er jo ikke helt nok. :)
#16 McPeter 22 år siden
Øh... Regner med at der sku ha stået #14 øverst? Eller plejer du at snakke med dig selv?! :-)
#17 filmz-Kadann 22 år siden
Du har helt ret ;) Jeg var lige lidt stenet.. har sikkert arbejdet for hårdt i dag.. *host*
Men, nu er det sgu weekend. ;)
#18 filmz-cko 22 år siden
Dead Man (du taler vel om Jarmusch filmen) er alt for fed, har den desværre kun selv på en VHS udgave...
De 2 dyreste DVD jeg har er Seven Samurai (criterion) som jeg købte for 270 fra axelmusic
og Stalker som jeg købte fra blackstar for 250 kr
2 alt for gode film!!!
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#19 filmz-Kadann 22 år siden
Præcis den :) En alt for undervurderet film, kun kendt af de færreste.
#20 filmz-cko 22 år siden
Stranger than Paradise er min favorit, men de andre jeg har set er også rigtig gode. Jeg mangler dog stadig at se mystery train og coffee and cigerates filmene
desuden har jeg kun set NOGET af Night on Earth (benigni er for sjov i den del i italien!!)
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"