Gravatar

#21 El vez 22 år siden

#14 Så vidt jeg har forstået handler ekstra cd'en på TTT EE om tilblivelsen af Gollum statuen. Ikke videre interessant hvis du spørger mig ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#22 McPeter 22 år siden

#21 -
Har prøvet at søge lidt på det og det lader desværre til at du har ret - nederen! Nå, skidt! Der følger også en 44-sider hæfte med der i hvert fald handler om udviklingen af Gollum fra skitse til computer-animation... Og der er vel ligeså godt som en lækker DVD med det samme - eller ik! :-(
Fuck, fuck - den er bestilt... Så må vi bare håbe jeg bliver positivt overrasket! :-)

Skal i hvert fald nok skrive det hvis jeg synes godt om min femte dyrtkøbte extra-DVD! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#23 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#22 Du får vel også statuen med.. Det er vel den der koster ekstra ikke?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#24 SpielbergFreak 22 år siden

That`s my man! Jeg er også super-maniac-samler, ligegyldigt hvilken film det er så skal jeg have den største og bedste version, uanset pris!

Jeg synes det er fedt når der kommer mange forskellige udgaver af en film, så kan sådan nogle som mig købe den vilde udgave og almindelige mennesker køber de mindre udgaver, det skal de selvfølgelig have lov til (så er det også federe at man har noget som ikke så mange andre har). Derfor synes jeg at det er latterligt at næsten alle nye film bliver udgivet som: collectors edition, special edition, deluxe edition o.s.v når der kun er udgivet den ene version så er der jo ikke meget "special" over den.

Dances with wolfes er et godt eksempel: De første udgaver var biograf versionen og den var i DTS. Så kom extendet version (efter flere års ventetid) i en 3-disc version, ikke i DTS.
Nu er der så kommet en ny extendet (ikke længere), men i DTS og 4 disc og i et ægte skind-cover, selvom jeg har betalt 250 for den anden, så betaler jeg med glæde 300-400 for denne nye version:

gå ind på axel og søg på: dances with wolfes (special korean version)
Gravatar

#25 El vez 22 år siden

Det skal så være wolves ;p

Her er et direkte link.
Gravatar

#26 Skobbolop 22 år siden

lækkert cover må man nok sige.. :D

#27 El vez 22 år siden

Mht extramateriale generelt, ser jeg først på at få en optimal udgave af filmen, dernæst på ekstramaterialet - men det første betyder som regel også at man kommer op i den dyre ende og samtidig for det gode ekstramateriale med.

Jeg er ikke udpræget samler, men hvis jeg kan lægge en 50'er ekstra og få den fede boks med ekstra lir gør jeg det.
Gravatar

#28 McPeter 22 år siden

#24 -

Min scandinaviske Danser med Ulve SE 3-disc udgave er da ellers med DTS?! Hvad er det for en version du har købt?

Må dog indrømme at det er et ubeskriveligt lækkert cover de har fået sig i Korea! (Tror desværre jeg er for nærrig til at betale 300kr for et cover og den originale version af filmen...)

Apropos Danser med Ulve, så var jeg MEGA (!) skuffet da jeg fandt ud af at der ikke er engelske undertekster på den scandinaviske udgave! Kun dansk, svensk, norsk og finsk! Så vidt jeg har kunnet finde ud af, så dukker der i hvert fald ikke engelske undertekster op når de snakker indiansk, og det er desværre ikke lige min stærke side... :-)
Nogen der ved om det virkeligt kan passe at der ikke findes andre løsninger end at skulle købe en engelsk udgave af filmen?! Synes det er lige groft nok når man har betalt 250kr for en film at de så ikke har orket at lægge (originale!) engelske undertekster på... Det kan da umuligt være pga pladsmangel! (Ellers så skrot bare svensk, norsk og ikke mindst finsk for min skyld!)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#29 SpielbergFreak 22 år siden

Jeg købte region 1, da jeg ikke kan acceptere danske titler på coveret, så hellere undvære DTS. Så jeg glæder mig enormt yil at se den i DTS.
Gravatar

#30 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Jeg syntes nogle gange at ekstra features på DVD ikke er andet end en omgang selvrosende pjat, som er optaget samtidigt med filmen, hvilket man jo godt kan regne ud eftersom, man meget sjældent ser en interviewer i disse ”Making of”s – så vil jeg hellere have mulighed for en movie only disc. En af mine bedste boxe er Fantasia Anthology som virkelig indeholder meget guf, som er lavet direkte til selve DVD udgivelsen.

Personligt syntes jeg det er lidt frustrende når man snakker ”Lord of The Rings” at de laver 3 så forskellige boxe, at man næsten skal købe alle 3, hvis man vil have det hele, eller låne og lave en piratkopi, hvis man vi have det hele med. Jeg er nu spændt på at se om der kommer en samlet box engang i det nye år, når sidste kapitel udkommer på DVD.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: