Gravatar

#1 Slettet Bruger [2477349578] 15 år siden

Hej!

Jeg leder efter en hjemmeside, som jeg desværre ikke kan huske hvad hedder (og som jeg på genial vis ikke har bookmarket), hvor man kan søge på film eller serier, og siden så sammenligner priserne på bemeldte søgning hos forskellige onlineforhandlere - danske såvel som udenlandske. Og jeg er ret sikker på, at siden var dansk baseret.

På forhånd tak!
Gravatar

#2 filmz-Utyske 15 år siden

De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 dyg 15 år siden

Lyder rigtigt, det er jo "vores egen" Allan, der har lavet siden, hvilket han til evighed skal have stor tak for :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 davenport 15 år siden

Længe siden vi har haft lyd fra ham..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 dyg 15 år siden

Det må man jo give dig ret i:

Seneste indlæg:
16. maj 2009 12:17
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 davenport 15 år siden

geeeeeek ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 Slettet Bruger [2477349578] 15 år siden

Utyske (2) skrev:
http://www.mcdvd.dk kanske?

Præcis - tak! :-)
Gravatar

#8 allanmc 15 år siden

Jeg følger skam bare passivt med for tiden :-)

Husk altid at sige til hvis i mangler en god forhandler på siden! Jeg har lige tilføjet Zavvi.com for nyligt - endnu en side fra The Hut gruppen.

Jeg har godt nok travlt med studiet for tiden, men når jeg får tid, så er de næste ting jeg kigger på: fragtpriser, spil og musik (ikke i nogen bestemt rækkefølge).
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)

#9 15 år siden

Genialt værktøj, tak for det :)
Gravatar

#10 MouseMickey 15 år siden

#8 Jeg bruger ofte mcDVD og er glad for siden, men jeg savner altså www.dvd.co.uk som ofte har nogle rigtig gode tilbud.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: