nu når vi snakker om jedi knight Outcast/jedi acadamy, var der så nogen af jer der nogen sinde prøvede dette trick: at bruge force-jump, hopppe lige over en modstander i et rum med højt til loftet, imens man bruger force-pull??? Fedt trick, da dette får modstanderen til at flyve i en stor bane - meget højere end du selv hopppede, hvorefter modstanderen dør ved faldet. Et af min yndlings-trick i det spil, som jeg også selv spiller en gang om året.
Ellers ville det også være fedt at spille Duke Nukem 3d, sidste bane, one on one i den store arena.
Ellers et af de nyeste C&C-spil er også altid god underholdning - eller warcraft 3, måske endda 2eren.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
#19 haha Nice trick, det må jeg lige huske til næste LAN.
Jeg holder også selv meget af Halo, ved godt mange har kritiseret det til pc, men jeg synes nu det er et rigtig sjovt multiplayer spil, med alle de køretøjer + alien ships. Plasma granater er simplthen geniale 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 filmz-Kadann 19 år siden
Ahh ja, rende rundt og kaste med lyssværd på tværs af mappet, skubbe folk udover kanten med force push.. smukt! :D
#12 elwood 19 år siden
Najj sikke fin våben du har må jeg se force pull (første WTF fra dem)
herefter forcegrip eller force ud over en klippe afsats ahh bliver aldrig træt af det.
Men det sker sjældent nu, da folk har lært at counter force om man vil 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-vandahl 19 år siden
Here there be monsters!
#14 filmz-Kadann 19 år siden
Sandt, det morede mig også voldsomt i starten, da spillet lige kom ud og folk netop rendte rundt med de store våben..
Jeg foretræk når de brugte den der raket-tingest og man lige force-pushede raketterne tilbage i hovedet på dem. :D
#15 elwood 19 år siden
#16 aknot 19 år siden
Det samme er "insane" især med extra bilerne, fedt (og svært) at køre race på en gyngehest :-)
og Worms holder også stadig.
ellers a nyere spil så er SWAT 4 fedt og Ghost Recon Advance warfighter, begge i co-op mode.
#17 filmz-mrhands 19 år siden
#18 Skobbolop 19 år siden
har kun prøvet flatout 2 i singleplayer, men multi er sikkert også glimrende...
starcraft er self. RTS nr. 1
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#19 Æsop9000 19 år siden
Ellers ville det også være fedt at spille Duke Nukem 3d, sidste bane, one on one i den store arena.
Ellers et af de nyeste C&C-spil er også altid god underholdning - eller warcraft 3, måske endda 2eren.
#20 elwood 19 år siden
Jeg holder også selv meget af Halo, ved godt mange har kritiseret det til pc, men jeg synes nu det er et rigtig sjovt multiplayer spil, med alle de køretøjer + alien ships. Plasma granater er simplthen geniale 8-)