Vi er 3 gutter, der skal mødes i weekenden, for at vække liv i de gamle dage. Det er ved at være 10-12 år siden, vi startede med at linke, i mine forældres kælder. Dengang var det med coaxkabel, og der var der store chancer for at få et rab over nallerne, når man skulle tjekke om de var spændt ordentlig. Computerne var 120 mHz med 4,3 gb harddisk og 64 ram Det udviklede sig jo så siden hen, til at vi købte en 4 ports 10/100 m/bit hub, til 995,- kr. og videre igen til switch.
Vi spillede rigtig meget Diablo 1 og senere en masse Diablo 2, og startede også med Age of empires og senere Age Of empires 2. Som adspredelse spillede vi Need 4 speed 2, Quake 2, Unreal Tournement, Atomic Bomberman, Powerslide og da CS kom gik vi jo over til det som så mange andre.
Nu er spørgsmålet så?
Hvad vil i foreslå, vi skulle få anskaffet os til denne weekend?
Vi vil selvfølgelige ikke til at i gang med WOW eller andre langtidsvarige spil, men noget der kan gribes hurtig an!
et spil vi altid spiller når vi LAN'er er "Star Wars Racer" - altså det der kom til episode 1 med POD racers, det herrefedt på lan og det går pænt stærkt!
starcraft + Red Alert 1 spiller vi også altid hvis vi ka få lortet op og køre...
quake 1+2+3 er også altid herligt!
hvis i kan få netværk op og køre i GTA2 er det også max fun ^^
death rally samt colin mcrae rally (ligemeget hvilket) er også hygsomt!
Re-Volt er et MUST, det garenteret underholdning!
Moto Racer 1 er også fun :D
Tribes 2 har jeg drukket og grint meget til i min ungdom!
det var hva jeg lige ku komme på denne omgang, ved godt det er ældre spil - men det er altså det sjoveste/hyggeligste :>
Et af de sjoveste netspil nogensinde, skal helst spilles når man er lige ved at gå død sent på natten/først på morgenen, så bliver man hurtigt kvikket op igen. :)
Ja, kan klart tilslutte mig Kadann. Atomic Bomberman kan klart anbefales. Jeg spillede ofte sammen mod mine søskende, og når vi skulle afgøre noget, blev det altid med en omgang Bomberman.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
hvis man bliver lidt træt i hovedet af de mere seriøse spil er serius sam2 ganske sjovt. eller Revolt et lille fjernstyret racerbil spil.et andet spil vi har brugt meget tid på er stradegi spille warzone2100.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Worms, det er nærmest et must altid og tage turneringer i det.
AvP 2 er er også altid populært Der ikke noget feder end hvis man som Alien kan udrradere et hel hold MArines, før de kan nå at reagere, men som MArines er det klart smart gun'en der er sejeste hehe damm Alien ahder den men men... forbanede Queen! den karakter er snyd, tramper alt og alle ned, og nogle baner er slet ikke bygget til den, den er al for stor hehe.
Ellers er jeg selv ret glad for Jedi Knight Outcast, eller academy.
Og så det her er nok mest min ven og jeg som altid skal spillet et eller andent mærkværdig nintendo spil i netværk.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 MadMartigan 19 år siden
Vi er 3 gutter, der skal mødes i weekenden, for at vække liv i de gamle dage. Det er ved at være 10-12 år siden, vi startede med at linke, i mine forældres kælder. Dengang var det med coaxkabel, og der var der store chancer for at få et rab over nallerne, når man skulle tjekke om de var spændt ordentlig. Computerne var 120 mHz med 4,3 gb harddisk og 64 ram Det udviklede sig jo så siden hen, til at vi købte en 4 ports 10/100 m/bit hub, til 995,- kr. og videre igen til switch.
Vi spillede rigtig meget Diablo 1 og senere en masse Diablo 2, og startede også med Age of empires og senere Age Of empires 2. Som adspredelse spillede vi Need 4 speed 2, Quake 2, Unreal Tournement, Atomic Bomberman, Powerslide og da CS kom gik vi jo over til det som så mange andre.
Nu er spørgsmålet så?
Hvad vil i foreslå, vi skulle få anskaffet os til denne weekend?
Vi vil selvfølgelige ikke til at i gang med WOW eller andre langtidsvarige spil, men noget der kan gribes hurtig an!
På forhånd tak!
#2 chronaden 19 år siden
starcraft + Red Alert 1 spiller vi også altid hvis vi ka få lortet op og køre...
quake 1+2+3 er også altid herligt!
hvis i kan få netværk op og køre i GTA2 er det også max fun ^^
death rally samt colin mcrae rally (ligemeget hvilket) er også hygsomt!
Re-Volt er et MUST, det garenteret underholdning!
Moto Racer 1 er også fun :D
Tribes 2 har jeg drukket og grint meget til i min ungdom!
det var hva jeg lige ku komme på denne omgang, ved godt det er ældre spil - men det er altså det sjoveste/hyggeligste :>
#3 filmz-Kadann 19 år siden
Et af de sjoveste netspil nogensinde, skal helst spilles når man er lige ved at gå død sent på natten/først på morgenen, så bliver man hurtigt kvikket op igen. :)
#4 filmz-gofferoffer 19 år siden
#5 HelmerJ 19 år siden
#6 El vez 19 år siden
Det er 5v5.
#7 dyg 19 år siden
#8 filmz-Bruce 19 år siden
#9 elwood 19 år siden
AvP 2 er er også altid populært Der ikke noget feder end hvis man som Alien kan udrradere et hel hold MArines, før de kan nå at reagere, men som MArines er det klart smart gun'en der er sejeste hehe damm Alien ahder den men men... forbanede Queen! den karakter er snyd, tramper alt og alle ned, og nogle baner er slet ikke bygget til den, den er al for stor hehe.
Ellers er jeg selv ret glad for Jedi Knight Outcast, eller academy.
Og så det her er nok mest min ven og jeg som altid skal spillet et eller andent mærkværdig nintendo spil i netværk.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 Razzia 19 år siden
Og skal man have lidt racer simulator er det FIA GTR 2 man skal have.
Som tidligere nævnt er Atomic Bomberman stadig et godt spil.