ENDELIG kommer De Tre Musketerer med Gene Kelly, men at det skulle ske i et så fantastisk bokssæt, overgår mine vildeste fantasier. Betegnelsen Literary Classics er ramt lige i øjet og alle filmene i settet er i sandhed værdige hertil.
Fantastiske Warner! Jeg elsker jer!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2 Ja, to technicolor godbider. Grangers version af Prisoner of Zenda husker jeg som værende ret flot.
Og for at det ikke skal være nok, er der en Maureen O'Hara Screen Goddess Collection på vej. Foruden at hun var smask hamrende lækker, havde hun den kvindelige hovedrolle i en af John Fords absolut bedste film "The Quiet Man", med John Wayne. Den har hidtil kun været på markedet i en ældre udgave, med et mudret billede, men man må formode, udgiven i denne boks, er en restaureret version.
The Quiet Man Rio Grande Against All Flags Rare Breed Our Man In Havana Lady Godiva Of Coventry
Den kan faktisk allerede købes, boksen, men jeg har ikke set den anmeldt endnu. Denne pris 15£ er meget lav. Men boksen hedder Small Goddess og har åbenbart ikke nogle undertekster. Det har denne dog, men til 43£.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-Bruce 19 år siden
Billy Budd
Captain Horatio Hornblower
Madame Bovary
Prisoner of Zenda 1937
Prisoner of Zenda 1952
The Three Musketeers
ENDELIG kommer De Tre Musketerer med Gene Kelly, men at det skulle ske i et så fantastisk bokssæt, overgår mine vildeste fantasier. Betegnelsen Literary Classics er ramt lige i øjet og alle filmene i settet er i sandhed værdige hertil.
Fantastiske Warner! Jeg elsker jer!!!
#2 Yoda 19 år siden
Den vil jeg glæde mig til at få fingre i. Specielt "Madame Bovary" og "The Three Musketeers" ser jeg frem til.
Dejlig nyhed, Bruce.
#3 filmz-Bruce 19 år siden
Og for at det ikke skal være nok, er der en Maureen O'Hara Screen Goddess Collection på vej. Foruden at hun var smask hamrende lækker, havde hun den kvindelige hovedrolle i en af John Fords absolut bedste film "The Quiet Man", med John Wayne. Den har hidtil kun været på markedet i en ældre udgave, med et mudret billede, men man må formode, udgiven i denne boks, er en restaureret version.
The Quiet Man
Rio Grande
Against All Flags
Rare Breed
Our Man In Havana
Lady Godiva Of Coventry
Den kan faktisk allerede købes, boksen, men jeg har ikke set den anmeldt endnu. Denne pris 15£ er meget lav. Men boksen hedder Small Goddess og har åbenbart ikke nogle undertekster. Det har denne dog, men til 43£.
#4 filmz-Bruce 19 år siden
Mutiny on the Bounty 2-Disc Special Edition
Julius Caesar
The Formula
Reflections in a Golden Eye
The Teahouse of the August Moon
Især de første tre er virkelig værd at få fat i. The Formula med en storspillende George C. Scott.
#5 filmz-Bruce 19 år siden
For myself, I was anticipating a lot and my wishes were fulfilled. Thanks Warner! Strongly recommend
Somebody Up There Likes Me
The Left Handed Gun
The Young Philadelphians
Harper
Pocket Money
The MacKintosh Man
The Drowning Pool
#6 elwood 19 år siden
Men The Three Musketeers, er det en ny udgivelse med xtra guf eller ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filmz-Bruce 19 år siden
#8 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-Bruce 19 år siden
The Heiress Wow! William Wyler grandness!!!
All Quiet on the western front Nyrestaureret lækkert!
Arabian Nights i Technicolor
Going my Way
Warner skulle eftersigende komme med 200 restaurerede klassikere på DVD i 2007 som ALDRIG før har været udgivet på dvd.
#10 filmz-Bruce 19 år siden
Damn hvor jeg glæder mig! Som at få 6 stks. Crimson Pirate ind af døren på en gang :D