Til de interesserede: Det er blevet nævnt i en tidligere nyhed, men det er i aften kl. 20.00 at der er mulighed for live (og gratis) at lytte til mindekoncerten for Jerry Goldsmith - eller Hommage á Jerry Goldsmith som de så fint kalder den i den del af Schweiz, hvor den bliver afholdt.
Jeg kender ikke rækkefølgen af musiknumre, men ud fra hvad jeg kan læse mig frem til ser programmet nogenlunde sådan ud:
Temaer fra "Star Trek - The Motion Picture" Temaer fra "Masada" Medley of Motion Picture Themes - "The Sandpebbles" - "Chinatown" - "A Patch Of Blue" - "Poltergeist" - "Papillon" - "Basic Instinct" - "The Wind And The Lion" The Clothes Snatcher fra "Planet of the Apes" Hovedtemaerne til "MacArthur" og "Patton" Suite fra "The Twilight Zone - The Movie" Bronco Busting fra "Wild Rovers" Love Theme fra "Forever Young" Suite fra "Mulan" The Bad Guys fra "Looney Tunes: Back in Action" End Title fra "Supergirl" "Soarin' over California" som Goldsmith komponerede til en attraktion af samme navn i Disneyland.
Så sluk for dvd-afspilleren og tænd for radioen kl. 20.00:
#1 Michael Andersen 20 år siden
Jeg kender ikke rækkefølgen af musiknumre, men ud fra hvad jeg kan læse mig frem til ser programmet nogenlunde sådan ud:
Temaer fra "Star Trek - The Motion Picture"
Temaer fra "Masada"
Medley of Motion Picture Themes
- "The Sandpebbles"
- "Chinatown"
- "A Patch Of Blue"
- "Poltergeist"
- "Papillon"
- "Basic Instinct"
- "The Wind And The Lion"
The Clothes Snatcher fra "Planet of the Apes"
Hovedtemaerne til "MacArthur" og "Patton"
Suite fra "The Twilight Zone - The Movie"
Bronco Busting fra "Wild Rovers"
Love Theme fra "Forever Young"
Suite fra "Mulan"
The Bad Guys fra "Looney Tunes: Back in Action"
End Title fra "Supergirl"
"Soarin' over California" som Goldsmith komponerede til en attraktion af samme navn i Disneyland.
Så sluk for dvd-afspilleren og tænd for radioen kl. 20.00:
Link (kræver RealPlayer)