#9 - hvis du er interesseret så har Stereo Studio lige nu deres 6 første CDer til 50kr/stk... - Mental Jewelry - Secred Samadhi - Throwing Copper - The Distance to Here - V - Birds of Prey
Synes personligt at alle deres album er fede, dog på hver sin måde. Deres største succes er Throwing Copper, men nyere albums som V og Birds of Prey er også ganske udemærkede at starte op på. Deres nyeste album Songs from the Black Mountain kan købes hos cdwow ret billigt og det er godt nok lidt poppet men også ganske fedt. (OBS: Den udgave med både CD og DVD er en flip-disc...fandt jeg ud af...)
Er lige kommet hjem fra Live-koncert (undskyld stavefejl, men har ikke nøjedes med at drikke appelsinsodavand) :-)
DAMN en fed, fed, fed koncert! De spille 2 timer og 15 min med kun ca. 3 min. pause! Jeg kendte teksten på alle sangene, undtage 2 halve (havde hørt dem før hos mine venner, men mangler den CD i samlingen, så kunne ikke teksten selv), samt den sang som de "opfandt" til lejligheden. De spillede både nyt som gammelt - tror jeg fik talt at der mindst var et nummer fra hver af deres CDer. Og ikke nok med det så var det bare KANON godt! De leverede virkelig varen og de havde hele tiden publikunm i deres hule hånd! Uanset hvor højt de spillede, så var det hele tiden muligt at høre publikum synge med!!! Der var en virkelig god stemning og der virkede også som om at de syntes det var fedt at spille for os, hvilket jo altid smitter af.
Min umiddelbare bedømmelse af koncerten er: Lyden får 10 / 10 - den var simpelthen perfekt! Underholdning 9 / 10 Numrene 10 / 10 (de manglede kun at spille Gas Head Goes West, men de spillede til gengæld Rattlesnake i stedet... Stor variation fra alle pladerne!)
Så koncerten ender på i alt: 10 / 10 Skal i hvert fald se dem hver gang de er i DK fremover!
Og så mødte jeg iøvrigt Davenport & Co. derinde... :-)
#16 Hvordan holder man sig bedst informeret om billetsalg til deres koncerter...? Vega-nyhedsbrev eller sådan noget? Jeg misser sgu' altid de navne jeg gerne vil høre...
Damn jeg skulle vist ha' scoret en piratbillet - lyder som en stor stor oplevelse.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#11 McPeter 19 år siden
- Mental Jewelry
- Secred Samadhi
- Throwing Copper
- The Distance to Here
- V
- Birds of Prey
Synes personligt at alle deres album er fede, dog på hver sin måde. Deres største succes er Throwing Copper, men nyere albums som V og Birds of Prey er også ganske udemærkede at starte op på. Deres nyeste album Songs from the Black Mountain kan købes hos cdwow ret billigt og det er godt nok lidt poppet men også ganske fedt. (OBS: Den udgave med både CD og DVD er en flip-disc...fandt jeg ud af...)
#12 davenport 19 år siden
#13 Bates 19 år siden
#14 McPeter 19 år siden
DAMN en fed, fed, fed koncert! De spille 2 timer og 15 min med kun ca. 3 min. pause! Jeg kendte teksten på alle sangene, undtage 2 halve (havde hørt dem før hos mine venner, men mangler den CD i samlingen, så kunne ikke teksten selv), samt den sang som de "opfandt" til lejligheden. De spillede både nyt som gammelt - tror jeg fik talt at der mindst var et nummer fra hver af deres CDer. Og ikke nok med det så var det bare KANON godt! De leverede virkelig varen og de havde hele tiden publikunm i deres hule hånd! Uanset hvor højt de spillede, så var det hele tiden muligt at høre publikum synge med!!! Der var en virkelig god stemning og der virkede også som om at de syntes det var fedt at spille for os, hvilket jo altid smitter af.
Min umiddelbare bedømmelse af koncerten er:
Lyden får 10 / 10 - den var simpelthen perfekt!
Underholdning 9 / 10
Numrene 10 / 10 (de manglede kun at spille Gas Head Goes West, men de spillede til gengæld Rattlesnake i stedet... Stor variation fra alle pladerne!)
Så koncerten ender på i alt: 10 / 10
Skal i hvert fald se dem hver gang de er i DK fremover!
Og så mødte jeg iøvrigt Davenport & Co. derinde... :-)
#15 HelmerJ 19 år siden
BTW Hvorfor er jeg en co
#16 davenport 19 år siden
Så jeg kan kun opfordre til at se dem næste gang, til dem der ikke kunne i fredags.
Sjovt at møde dig McP :)
#17 El vez 19 år siden
Har i iøvrigt hørt Lightning Crashes unplugged? Det er bare koncentreret lækkerhed..
Og slå endelig vejen forbi Vega en anden gang, udover at være et glimrende koncertsted er det jo en af de fedeste barer/natklubber i byen.
#18 McPeter 19 år siden
#19 El vez 19 år siden
#20 filmz-lbw 19 år siden
Damn jeg skulle vist ha' scoret en piratbillet - lyder som en stor stor oplevelse.