Af skade bliver man klog og jeg var svag i troen og havde opgivet for fire kampe siden, så det gjorde ikke så ondt. Vi pissede det væk i Parken for længe siden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 23 - Det var mod Spanien i VM-kvalen, hvor vi kunne nøjes med uafgjordt. Men istedet fik den lille tyv, forsvarsspiller Bakero, frit slag af dommeren til helt bevidst at skubbe Schmeichel to meter baglæns ind i målet, så Nadal frit, ku nikke bolden i nettet.
Den lille slubbert, har endda i et senere interview, indrømmet at han med vilje skubbede Schmeichel væk, men heldigvis overså dommeren det.
Således røg VM i USA!
Mht, VM i Tyskland, så spillede vi som FC Zulu i starten af kvalen, så hvor deprimerende det end er, så er det i sidste ende vores egen skyld. (Og lidt Olsen's, da han var alt for lang tid om at indskifte Søren Larsen, i Tyrkiet kampen, som vi burde ha vundet).
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
# 28 - Efter den kamp, kom Bakero på min døds-liste :)
Har dog fået humøret lidt op igen, efter endnu et fremragende afsnit af "Desperate Housewives". Og så er der forøvrigt interview, med David Cronenberg, på DR2 - 22.30, om "A History of Violence". Det hjælper en del på humøret:)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Men seriøst... det har da også været nogle mærkelige grupper... Ukraine, Danmark, Grækenland, Tyrkiet... fire hold der næsten ligger side om side point-mæssigt. Hvordan fanden er de blevet seedet sådan? Det er jo sindssygt! Og så er Lichtenstein og Luxembourg i samme gruppe! What's up with THAT?!?!
#21 NightHawk 20 år siden
#22 filmz-Bruce 20 år siden
Og med Deadwood II, Carnivale II, BSG II, Veronica Mars, From the Earth to The Moon, Hitchcock Boks, 24 - 4 og Alias 4, hvem har så tid til sport!
#23 chandler75 20 år siden
#24 filmz-Bruce 20 år siden
#25 JannikAnd 20 år siden
Sjovt, jeg tænkte netop på Carnivàle 2 som trøst. Troede dog ikke folk delte min begejstring :)
#26 filmz-Bruce 20 år siden
Af skade bliver man klog og jeg var svag i troen og havde opgivet for fire kampe siden, så det gjorde ikke så ondt. Vi pissede det væk i Parken for længe siden.
#27 NightHawk 20 år siden
Den lille slubbert, har endda i et senere interview, indrømmet at han med vilje skubbede Schmeichel væk, men heldigvis overså dommeren det.
Således røg VM i USA!
Mht, VM i Tyskland, så spillede vi som FC Zulu i starten af kvalen, så hvor deprimerende det end er, så er det i sidste ende vores egen skyld. (Og lidt Olsen's, da han var alt for lang tid om at indskifte Søren Larsen, i Tyrkiet kampen, som vi burde ha vundet).
#28 filmz-Bruce 20 år siden
Kunne ha' slagtet den lille l... med et vådt pubeshår bagefter!
#29 NightHawk 20 år siden
Har dog fået humøret lidt op igen, efter endnu et fremragende afsnit af "Desperate Housewives". Og så er der forøvrigt interview, med David Cronenberg, på DR2 - 22.30, om "A History of Violence". Det hjælper en del på humøret:)
#30 The Insider 20 år siden