Derudover, så er det også typisk, at et landshold slapper for meget af i starten af kvalifikations-spillet, og så er det til sidst pludseligt de point, man i starten let kunne have tilegnet sig, som man står og mangler til sidst... der har Tyrkiet været den anelse bedre... Jeg mener, 1-1 mod Ukraine i Parken, 2-2 mod Georgien i Georgien (!!!)...
# 30 - Jep, man var da sikker på med den lodtrækning at mindst 1 godt hold, ville miste turen til VM. Hvis vi skulle ha været med og puljen var forløbet som man havde regnet med, var enten de regerende europa-mestre elle sidste VM's bronze-vindere røget ud i mørket. I mine øjne burde alle tre ha været at finde i Tyskland. Men sådan faldt lodtrækningen desværre ikke ud:(
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jeg har ondt af mig selv :0( De to eneste fodboldhold, jeg følger, har spillet af helvede til det sidste års tid - på trods af at de har formatet og spillerne til meget meget mere!!! Landsholdets spil har sku' nærmest været en genudsendelse af de Real Madrid kampe jeg har set i weekenderne. Surt at vi ikke kom til Tyskland - hvor man rent faktisk havde en chance for at komme ned og se et par kampe.
Jeg trøster mig med at Real så småt er begyndt at finde formen igen - mit helt store idol Zidane nettede jo for Frankrig i går, så han er heldigvis oven på sin skade :o) Andre Real-fans i Filmz-land????
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#31 The Insider 20 år siden
#32 NightHawk 20 år siden
#33 filmz-msg21 20 år siden
Det lader til at Morten Olsen overvejer at tage en tørn til, frem mod em i 2008...
#34 wiseguy 20 år siden
De to eneste fodboldhold, jeg følger, har spillet af helvede til det sidste års tid - på trods af at de har formatet og spillerne til meget meget mere!!!
Landsholdets spil har sku' nærmest været en genudsendelse af de Real Madrid kampe jeg har set i weekenderne.
Surt at vi ikke kom til Tyskland - hvor man rent faktisk havde en chance for at komme ned og se et par kampe.
Jeg trøster mig med at Real så småt er begyndt at finde formen igen - mit helt store idol Zidane nettede jo for Frankrig i går, så han er heldigvis oven på sin skade :o)
Andre Real-fans i Filmz-land????
#35 DarkLight 20 år siden
#36 dyg 20 år siden
#37 filmz-sanjo 20 år siden
#38 filmz-msg21 20 år siden
#39 dyg 20 år siden
#40 filmz-msg21 20 år siden