Tråd til at stille spørgsmål, ved de småting der undrer os hver dag, og som nogen jo kunne ligge inde med svar på.
Jeg lægger hårdt og ulækkert ud: Når man sidder og smider en massiv (toilet!) og det er en synker, hvorfor lugter det så? Kan sådan én lugte gennem vand? Jeg mener, den tid det tager den fra den forlader hullet til den er under vandspejlet, burde ikke være nok, til at ingen kan gå ind i 45 minutter bagefter...
Svar mig lige på det!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Alletiders tråd og ALLETIDERS spørgsmål! Har selv tænkt tanken, og umiddelbart ville jeg tro at en sådan fætter lugter så dårligt at det sagtens kan trænge gennem vand og op til dine og andres næsebor. Men jeg har intet at have den betragtning i. Hvis dette ikke er tilfældet, så synes jeg det er helt utroligt at det kan lade sig gøre at stink-up et toilet på det splitsekund fra afgang til endestation (pun intended). Håber der er nogle der kender svaret.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#1 davenport 17 år siden
Tråd til at stille spørgsmål, ved de småting der undrer os hver dag, og som nogen jo kunne ligge inde med svar på.
Jeg lægger hårdt og ulækkert ud:
Når man sidder og smider en massiv (toilet!) og det er en synker, hvorfor lugter det så?
Kan sådan én lugte gennem vand?
Jeg mener, den tid det tager den fra den forlader hullet til den er under vandspejlet, burde ikke være nok, til at ingen kan gå ind i 45 minutter bagefter...
Svar mig lige på det!
#2 DarkLight 17 år siden
#3 Guts 17 år siden
Alletiders tråd og ALLETIDERS spørgsmål! Har selv tænkt tanken, og umiddelbart ville jeg tro at en sådan fætter lugter så dårligt at det sagtens kan trænge gennem vand og op til dine og andres næsebor. Men jeg har intet at have den betragtning i. Hvis dette ikke er tilfældet, så synes jeg det er helt utroligt at det kan lade sig gøre at stink-up et toilet på det splitsekund fra afgang til endestation (pun intended).
Håber der er nogle der kender svaret.
#4 gi-jones 17 år siden
#5 filmz-Kadann 17 år siden
Så er der også plads til lidt ekstra toiletpapir i kummen.
#6 DarkLight 17 år siden
#7 dolphinfriendly 17 år siden
#8 mvejen 17 år siden
#9 filmz-Kadann 17 år siden
Nope, jeg beskriver en måde at undgå lugten på, hvis man ikke kan udholde den. ;)
#10 davenport 17 år siden