Går ud fra de fleste har set Livets Små Mirakler med John T, en film jeg iøvrigt syntes var udmærket da jeg så den for et par år siden.
Her til aften, mens jeg spiste aftensmad, så jeg at 2'eren kørte på Tv2. Det der slog mig, var at det var stort set samme historie som i 1'eren den første halve time - 45 min, persongalleriet var stort set også det samme, bare besat af nye skuespillere, derefter skiftede den dog lidt karakter, og gad ikke se slutningen, men det fik mig bare til at tænke over hvorfor fanden man gider lave mere eller mindre den samme film med totalt b-skuespillere og så kalde det for en 2'er?!
Jeg så den ligeledes og undredes også over den. Efter lidt hurtig googling viser det sig, at filmen er lavet som pilot til en Phenomenon tv-serie, der dog aldrig blev sat i værk. Det er derfor at slutningen ikke er den samme.
I originalen dør Michael, mens han i piloten/2eren ikke dør.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 Lawman. 17 år siden
Her til aften, mens jeg spiste aftensmad, så jeg at 2'eren kørte på Tv2. Det der slog mig, var at det var stort set samme historie som i 1'eren den første halve time - 45 min, persongalleriet var stort set også det samme, bare besat af nye skuespillere, derefter skiftede den dog lidt karakter, og gad ikke se slutningen, men det fik mig bare til at tænke over hvorfor fanden man gider lave mere eller mindre den samme film med totalt b-skuespillere og så kalde det for en 2'er?!
#2 Notional 17 år siden
John Locke fra Lost var da med :p
#3 dyg 17 år siden