Jeg skal snart have en projektuge med min 9 klasse og overskriften er det samme som titlen på tråden. Jeg kunne godt tænke mig at starte med en film, der kunne sætte lidt tanker igang hos eleverne...og måske også hos læren :p
Jeg har derfor brug for nogle filmtitler, som I finder oplagte i denne sammenhæng.
City of God...og den er lant mere realistisk end man tror. Havde den i et fag på uni, hvor jeg så læste en etnografisk bog skrevet af en, der i 90'erne boede i en brasiliansk favela...og det passer uhyggeligt godt...men på den anden side, så er den måske lidt for voldsom til en 9. klasse?
Kan du komme med lidt mere info ang. typen af film? For ofte er de jo meget barske
#1 inflector 17 år siden
Jeg skal snart have en projektuge med min 9 klasse og overskriften er det samme som titlen på tråden. Jeg kunne godt tænke mig at starte med en film, der kunne sætte lidt tanker igang hos eleverne...og måske også hos læren :p
Jeg har derfor brug for nogle filmtitler, som I finder oplagte i denne sammenhæng.
På forhånd tak :)
#2 Skeloboy 17 år siden
Kan du komme med lidt mere info ang. typen af film? For ofte er de jo meget barske
#3 filmz-sanjo 17 år siden
http://filmz.dk/forum/item/29764/
*rettelse, læste ikke overskriften ordenligt. Igonerer mit indlæg
#4 filmz-Is 17 år siden
#5 lagoni 17 år siden
#6 filmz-vassago 17 år siden
#7 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 Benway 17 år siden
#9 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"