Kan ikke huske i hvilken tråd det er, men der er en af admins'ne der har lidt at sige om det - men bare rolig - det kommer sikkert også her?! :-) Det er noget med at de sender deres R2-DVDer fra nogle øer der IKKE er med i EU og der kommer derfor (ofte?) extra told på. Derimod sender de mærkeligt nok deres R1-DVDer fra et andet sted (måske endda UK?) der er med i EU og der kommer derfor ikke extra told på dem. Meget mærkeligt firma! :-)
Jeg har ellers gode erfaringer med dem - da jeg boede 5 måneder i Spanien i efteråret bestilte jeg nogle R2-DVDer fra dem og der var ingen problemer og det gik også forholdsvis hurtigt så vidt jeg husker. Men ok - det kan jo være at den spanske told ikke er så striks som den danske! Men jeg fik i hvert fald DVDer igennem der kostede fra 65kr til næsten 200kr...
Men ellers hvis det endeligt er, så er www.cd-wow.com og www.cd-wow.com.hk også nogle ganske udemærkede bud - de har mindre udvalg men også ret gode tilbud! Sender via Hong Kong til Sverige så der er ikke extra told...
#1 PlattFuss6.7 21 år siden
http://www.loaded247.com
http://www.loaded247.co.uk
#2 ks 21 år siden
#3 McPeter 21 år siden
Det er noget med at de sender deres R2-DVDer fra nogle øer der IKKE er med i EU og der kommer derfor (ofte?) extra told på. Derimod sender de mærkeligt nok deres R1-DVDer fra et andet sted (måske endda UK?) der er med i EU og der kommer derfor ikke extra told på dem. Meget mærkeligt firma! :-)
Jeg har ellers gode erfaringer med dem - da jeg boede 5 måneder i Spanien i efteråret bestilte jeg nogle R2-DVDer fra dem og der var ingen problemer og det gik også forholdsvis hurtigt så vidt jeg husker. Men ok - det kan jo være at den spanske told ikke er så striks som den danske! Men jeg fik i hvert fald DVDer igennem der kostede fra 65kr til næsten 200kr...
Men ellers hvis det endeligt er, så er www.cd-wow.com og www.cd-wow.com.hk også nogle ganske udemærkede bud - de har mindre udvalg men også ret gode tilbud! Sender via Hong Kong til Sverige så der er ikke extra told...
God fornøjelse med det...
#4 PlattFuss6.7 21 år siden
men ellers tak