jeg vil lige høre om filmen Loaded weapon(dødbringende måben) - parodi på lethal weapon - nogensinde blev udgivet på dvd, for det er ikke lykkedes mig at finde den. skal man ty til p2p?
Sjovt så mange der vælger at se bort fra Axelmusic.dk. Jeg har en ven, der sagde at han havde ledt overalt men simpelthen ikke kunne finde Clerks og Chasing Amy på dvd. Jeg tjekkede Axelmusic.dk, og vupti..
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
# 3 Heh. Det er ikke særlig lang tid siden at jeg netop bestilte "Chasing Amy" hos Axel. De havde den gode criterion udgave til 99,95 kr. Med et hylende skægt kommentarspor af bl.a. Kevin Smith og Ben Affleck.
Derudover bestilte jeg også en special edition dobbelt-discs udgave af "Dogma" (med næsten en times deleted scenes!) til 119,95 samt "Jay and Silent Bob Strikes Back" på dobbelt-discs til 99,95.
Så hvis man vil fylde sin Kevin Smith samling ud er Axel Music bestemt et godt bud.
"Clerks" venter jeg med at bestille til den 10-Year Anniversary udgave som Kevin Smith for øjeblikket arbejder på udkommer.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg har også haft et antiparti mod Axelmusic.dk, for før har jeg næsten kun købt gennem laserdisken men jeg har fået en beget bedre service fra axelmusic og laserdisken kan slet ikke følge med i pris, udvalg eller levering. Nu bruger jeg faktisk kun axelmusic og dvdoo.dk, dvdoo er billige med region 2 film og har mange af de gamle til under en 100 kr, eller andre gode tilbud. De får nok min købsseddel på Indiana Jones+Matrix Reloaded+De 2 tårne.
#1 filmz-Funkymonkey 22 år siden
#2 filmz-vassago 22 år siden
#3 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#4 filmz-Funkymonkey 22 år siden
#5 chandler75 22 år siden
Derudover bestilte jeg også en special edition dobbelt-discs udgave af "Dogma" (med næsten en times deleted scenes!) til 119,95 samt "Jay and Silent Bob Strikes Back" på dobbelt-discs til 99,95.
Så hvis man vil fylde sin Kevin Smith samling ud er Axel Music bestemt et godt bud.
"Clerks" venter jeg med at bestille til den 10-Year Anniversary udgave som Kevin Smith for øjeblikket arbejder på udkommer.
#6 DarkLight 22 år siden
#7 filmz-nemesis 22 år siden
Nu bruger jeg faktisk kun axelmusic og dvdoo.dk, dvdoo er billige med region 2 film og har mange af de gamle til under en 100 kr, eller andre gode tilbud.
De får nok min købsseddel på Indiana Jones+Matrix Reloaded+De 2 tårne.