Gravatar

#1 akerman 12 år siden

LOL - jeg lagde lige mærke til Intruders reklamen på siden, der står til sidst "Local Quote Goes Here" - Critic.

Er det med vilje - eller en kæmpe fejl i annoncen? Grineren er det i hvert fald.
Gravatar

#2 evermind 12 år siden

Haha, hvor spas! :D

Det MÅ være en fejl ... Hvis det havde været en komedie, kunne det være bevidst, men det ligner det ikke just.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3 the_paki_don 12 år siden

I like it! It's meta!

Og så står der "Critic" bagved quotet... It's deep!
Gravatar

#4 evermind 12 år siden

Almost ... 3-Deep! :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5 cans 12 år siden

Jeg lagde også godt mærke til det tidligere i dag, ret grineren! De kunne evt. lige ha' sluttet af med "6 stjerner på IMDb!", bare lige for at jorde den totalt :D
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#6 akerman 12 år siden

cans (5) skrev:
Jeg lagde også godt mærke til det tidligere i dag, ret grineren! De kunne evt. lige ha' sluttet af med "6 stjerner på IMDb!", bare lige for at jorde den totalt :D

Ja eller 5.3 ;) De kunne nok ikke finde nogen positive citater.
Gravatar

#7 Highland Park 12 år siden

#6: Det er heller ikke nemt, når nu citatet skal være fra en kritiker i Danmark, og filmen tilsyneladende slet ikke er blevet anmeldt af en på nuværende tidspunkt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 gi-jones 12 år siden

Så gik jeg glip af noget pga. Adblock. Satans!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 Tommy Kristensen 12 år siden

Sjovt, men ret amatøragtigt... Så meget for lige at tjekke sit shit før man sender det ud.
Gravatar

#10 Highland Park 12 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: