wow, det var en flot illusion - Og jeg er åbenbart til den kreative side...
At folk ligefrem tror det er selve animationen der ændrer sig viser bare hvor gennemført den er. Jeg har kigget på den i adskillige minutter nu og den drejer kun med uret, jeg kan slet ikke se det den anden vej, lige gyldigt hvor meget jeg forsøger at tvinge mig selv til det, men jeg kan godt tænke mig til at det lige så godt kunne være den anden vej, netop når det er en silhuet, og man derfor ikke kan se om hun svinger benet væk fra en eller imod en.
Nu fik jeg den til at skifte retning, ved kun at fokusere på benene, på den måde kan man se at animationen bare svinger fra side til side, og tvinger ens hjerne til at får den til at rotere i den retning man vil...
Ok... Nu har jeg testet den på min kæreste som ser begge dele. Hvis ikke jeg havde fået dette "bevis" ville jeg sige i allesammen var tosset i hovedet :D
#11 chandler75 18 år siden
#12 lagoni 18 år siden
#13 chandler75 18 år siden
#14 Zabriskie 18 år siden
At folk ligefrem tror det er selve animationen der ændrer sig viser bare hvor gennemført den er. Jeg har kigget på den i adskillige minutter nu og den drejer kun med uret, jeg kan slet ikke se det den anden vej, lige gyldigt hvor meget jeg forsøger at tvinge mig selv til det, men jeg kan godt tænke mig til at det lige så godt kunne være den anden vej, netop når det er en silhuet, og man derfor ikke kan se om hun svinger benet væk fra en eller imod en.
#15 lagoni 18 år siden
#16 Zabriskie 18 år siden
#17 Slettet Bruger [2785263358] 18 år siden
#18 Patriarch 18 år siden
#19 Patriarch 18 år siden
For mig har den kun kørt med uret...
#20 Patriarch 18 år siden
Men allerhelst vil den med uret. Men det undre mig så heller ikke.