Gravatar

#11 chandler75 18 år siden

Hun drejer da med uret, right? Jeg kan slet ikke få det til, at det skulle være omvendt.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 lagoni 18 år siden

Det lader til hun automatisk skifter retning af og til, ikke den mest videnskabelige test...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13 chandler75 18 år siden

Ah ja, nu drejer hun pludselig den anden vej... So much for optical illusion...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#14 Zabriskie 18 år siden

wow, det var en flot illusion - Og jeg er åbenbart til den kreative side...

At folk ligefrem tror det er selve animationen der ændrer sig viser bare hvor gennemført den er. Jeg har kigget på den i adskillige minutter nu og den drejer kun med uret, jeg kan slet ikke se det den anden vej, lige gyldigt hvor meget jeg forsøger at tvinge mig selv til det, men jeg kan godt tænke mig til at det lige så godt kunne være den anden vej, netop når det er en silhuet, og man derfor ikke kan se om hun svinger benet væk fra en eller imod en.
Le temps détruit tout
Gravatar

#15 lagoni 18 år siden

For mig skifter den ret pludseligt, virker lidt for 'stift' til at det er min hjerne der lige skifter fra kreativ til logisk.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 Zabriskie 18 år siden

Nu fik jeg den til at skifte retning, ved kun at fokusere på benene, på den måde kan man se at animationen bare svinger fra side til side, og tvinger ens hjerne til at får den til at rotere i den retning man vil...
Le temps détruit tout
Gravatar

#17 Slettet Bruger [2785263358] 18 år siden

For mig drejer hun mod uret - men ja, kigger man længe nok, skifter det ret pludseligt. Det gjrode det for mig i hvert fald...
Gravatar

#18 Patriarch 18 år siden

Tror ikke helt jeg forstår... har det nok lidt ligesom #2 havde det.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 Patriarch 18 år siden

Ok... Nu har jeg testet den på min kæreste som ser begge dele. Hvis ikke jeg havde fået dette "bevis" ville jeg sige i allesammen var tosset i hovedet :D

For mig har den kun kørt med uret...
Gravatar

#20 Patriarch 18 år siden

Så lykkedes det endeligt for mig :)

Men allerhelst vil den med uret. Men det undre mig så heller ikke.

Skriv ny kommentar: