Gravatar

#21 chandler75 18 år siden

Jeg tror stadig ikke på den...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#22 filmz-vassago 18 år siden

Burn it, burn it - pagan art.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#23 Fable 18 år siden

Jeg så den første gang for noget tid siden efterhånden, og jeg er virkelig målløs over den optiske illusion der opstår. For det ER en illusion, det er ikke bare animationen der er timed til at skifte retning på tilfældige tidspunkter. Synes virkelig det er fascinerende.
Gravatar

#24 filmz-jonasgr 18 år siden

Den har kun kørt med uret hos mig og jeg har snart haft den til at køre i en time.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#25 filmz-bullettooth 18 år siden

Den menneskelige hjerne er lettere at snyde end som så....mange af de virkemidler bruges i filmskabning, vi er ikke altid herre over de ting vi tror vi ser.
--------- for rent ---------
Gravatar

#26 Fable 18 år siden

Prøv at fokusér på hendes højre ben, altså det der står lodret, omkring knæet, der virker i hvert fald bedst for mig. Bliv ved med at kigge i 1 minut eller 2, uden at kigge væk.
Gravatar

#27 filmz-vassago 18 år siden

#24: måske den ikke drejer når man kigger på den, det er helt sikkert en snu satan.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#28 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#26 - For mig virker det bedst at fokusere på skyggen nedenunder, så skifter den pludseligt retning.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#29 chandler75 18 år siden

Ok, jeg er overbevist... sidder med en veninde, og den kører i forskellige retninger for os.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#30 Patriarch 18 år siden

#29...

Ja, det var også det der overbeviste mig :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: