This article is nothing but blasphemy and false lies. The world is not that old. READ YOUR BIBLE. Anybody who reverts this back to the filthy lies and nonsense before this will rot in Hell. Who do you think God favours? Me, protecting the cherished Truth, or you posting false lies to defame God? He will PUNISH you and reward me with a place in his Kingdom. You will go to Hell if you continue to revert to the lies of so-called scientists.
Blasphemy
"Dinosaurs" NEVER existed. Corrupt lying "scientists" say there were giant monsters millions of years ago. This is blasphemy because it contradicts the true story of creation in Genesis. The world is no older than 7000 years. When America becomes a Christian republic, you won't be able to print these LIES!
See blasphemy. Read the Bible and see the penalty. Read Genesis.
Ask yourself: how COULD dinosaurs be real if they go against the creation story of the Bible. Follow these links.
Lidt i samme skuffe: En Gallup poll i USA i år fastslog at 46 % af amerikanerne mener at jorden er skabt af G-D i de sidste 10.000 år . 36 % mener at Gud har styret evolutionen over millioner af år. 13 % mener at Jorden er skabt uden guddommelig indgriben. Ikke overraskende har 13 % gruppen den største andel af individder med længervarende uddannelse. - Jeg har altid sagt at de bliver hjernevasket på universitet:)
Minder mig om en diskution jeg havde med en muslim for noget tid siden. Han mente også at evolutionen ikke eksisterede og at alle beviser på at dyreracer ikke opstod i "færdig" form var falsknerier. Når jeg så udspurgte ham om hvor de første dyr af racen så skulle komme fra, svarede han bare at "man ikke skulle stille spørgsmål ved Allahs skaberværk"...
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Det er også let at afvise realitet med naivitet og ha et standartsvar klar, når nogen stiller et spørgsmål man ikke kan svare på.. Jeg fatter ikke den slags snæversynethed. Man graver et 100 mio. år gammelt fossil op, og så har det sku nok ligget der så længe. Med mindre det er lagt der med vilje, for at vi skulle tro det, men hvad er idéen med det så? Nå, ja... Man skal ikke stille spørgsmål, bare acceptere.. Gad vide hvorfor hovedparten af den vestlige kultur er nogle 100 år foran i udvikling.. Nok fordi vi kan tænke selv..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#15: Nu er USA jo ikke meget bedre end den ikke-vestlige verden, og USA er den i særklasse største magtfaktor, både økonomisk og udviklingsmæssigt, så jeg synes nok din konklusion om at den vestlige verdens udviklingsstadies sammenhæng med evnen til at tænke selv modsiger #12
We have evidence that a Flying Spaghetti Monster created the universe. None of us, of course, were around to see it, but we have written accounts of it. We have several lengthy volumes explaining all details of His power.
What these people don’t understand is that He built the world to make us think the earth is older than it really is. [...] But what our scientist does not realize is that every time he makes a measurement, the Flying Spaghetti Monster is there changing the results with His Noodly Appendage. We have numerous texts that describe in detail how this can be possible and the reasons why He does this. He is of course invisible and can pass through normal matter with ease.
I’m sure you now realize how important it is that your students are taught this alternate theory. It is absolutely imperative that they realize that observable evidence is at the discretion of a Flying Spaghetti Monster.
Furthermore, it is disrespectful to teach our beliefs without wearing His chosen outfit, which of course is full pirate regalia.
You may be interested to know that global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of Pirates since the 1800s.
#16 - Det var mest møntet på Lonewolfs "man ikke skulle stille spørgsmål ved Allahs skaberværk"... jeg referede til. Men USA er jo et meget stort land, og det er ikke alle der er snæversynede fanatister. Men lad os mødes på midten, og sige Europa så.. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#18 som du ser i henvisning til Gallup i #12 så er 46 % af amerikanerne det man må kalde "fanatister" eller "fanatikere" - da de tilsidesætter beviserne på at jorden er ældre end 10.000 år gammel. Jeg har for så vidt ikke nogle problemer med at folk tror at gud har skabt jorden, universet, evolutionen - der er ingen beviser og det skal der vel heller ikke være i religion - bare at folk ikke siger at religionen = videnskab eller at de fungere på samme principper. Det betyder dog ingenlunde at man ikke kan se på videnskaben med religiøse øje og selvfølgelig på religionen med videnskabelige øjne.
#11 Herrguth 19 år siden
Dinosaur
Blasphemy
#12 jessup 19 år siden
http://washingtontimes.com/national/20060608-11182...
#13 p0lsefeeN 19 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#14 filmz-lone wolf 19 år siden
#15 davenport 19 år siden
Jeg fatter ikke den slags snæversynethed. Man graver et 100 mio. år gammelt fossil op, og så har det sku nok ligget der så længe. Med mindre det er lagt der med vilje, for at vi skulle tro det, men hvad er idéen med det så?
Nå, ja... Man skal ikke stille spørgsmål, bare acceptere.. Gad vide hvorfor hovedparten af den vestlige kultur er nogle 100 år foran i udvikling..
Nok fordi vi kan tænke selv..
#16 filmz-kaotmus 19 år siden
#17 filmz-kaotmus 19 år siden
We have evidence that a Flying Spaghetti Monster created the universe. None of us, of course, were around to see it, but we have written accounts of it. We have several lengthy volumes explaining all details of His power.
What these people don’t understand is that He built the world to make us think the earth is older than it really is. [...] But what our scientist does not realize is that every time he makes a measurement, the Flying Spaghetti Monster is there changing the results with His Noodly Appendage. We have numerous texts that describe in detail how this can be possible and the reasons why He does this. He is of course invisible and can pass through normal matter with ease.
I’m sure you now realize how important it is that your students are taught this alternate theory. It is absolutely imperative that they realize that observable evidence is at the discretion of a Flying Spaghetti Monster.
Furthermore, it is disrespectful to teach our beliefs without wearing His chosen outfit, which of course is full pirate regalia.
You may be interested to know that global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of Pirates since the 1800s.
#18 davenport 19 år siden
Men USA er jo et meget stort land, og det er ikke alle der er snæversynede fanatister.
Men lad os mødes på midten, og sige Europa så.. ;)
#19 jessup 19 år siden
#20 davenport 19 år siden