Gravatar

#1 Léon 19 år siden

Kikkede lige lidt på Wiki og kom forbi Dinosaure:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dinosaur

lol eller ? :P
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#2 Léon 19 år siden

ahh satans osse. Den fik Wiki hurtig rettet. Ellers sjov læsning i det tid det varede. En eller anden kristen fanatiker havde ellers udfoldet sig med sine budskaber et kort sek. sry :P
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#3 filmz-canner 19 år siden

hvad stod der da?
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#4 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Primært at det hele var blasfemi: at enhver, der havde læst Biblen, jo vidste, at jorden kun var 7000 år gammel, og at videnskabens påstande om alt andet derfor var noget vrøvl. :-)

Du kan sagtens læse hans forrykte rettelser ved at gå op og vælge "history". Så får man en oversigt over alle de ændringer, der er foretaget i teksten. Vælg en af de rettelser, der er angivet med en IP-adresse i stedet for et brugernavn og i beskrivelsen har stående noget med "The Truth" e.l.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#5 Benway 19 år siden

Hans logik er overvældende:

Ask yourself: how COULD dinosaurs be real if they go against the creation story of the Bible.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 Benway 19 år siden

LOL endnu bedre:

When America becomes a Christian republic, you won't be able to print these LIES!

"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 filmz-gofferoffer 19 år siden

Suk! Uvidenhed længe leve...
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#8 The Insider 19 år siden

Han har sgu overbevist mig. Jeg har hermed smidt alle mine Jurassic Park dvd'er ud i skraldespanden.
War. War never changes.
Gravatar

#9 Scherlund 19 år siden

#8 Så kommer de jo bare ud på lossepladsen og vil derfor stadig være til fare for verden. Nej, send dem hellere til mig. Så skal jeg nok sørge for at de ikke falder i de forkerte hænder :)
Gravatar

#10 Benway 19 år siden

Det minder mig om en af mine underviseres eksempler på hovsa løsninger:

A: "Verden er ikke mere end 7000 år gammel".
B: "Jamen vi har klar evidens for at verden er meget ældre".
A: "Det kan du bare se: Verden er blevet skabt for 7000 år siden med klar evidens for at den er ældre".

Skriv ny kommentar: