Dybt inspireret af Riqons tråd, er her en bunke film, jeg aldrig kommer til at se igen. Det er de absolut værste film jeg har set, og de har ikke kun enten kedet mig, irriteret mig eller fornærmet mig... de har gjort alle disse ting på en og samme tid! ØV!
1. El Cantante - lige dele overfladisk biopic, montager og musikvideoer. Fucking lort! 2. The Dust Of Time - prætentiøs i ekstremer samt ufatteligt ringe skuespil og dvælende kedelig klipning. Fucking lort! 3. Dragonfly - tænk at jeg overlevede den omgang dræbende sentimentalisme. Fucking lort! 4. Rich Kids - jeg troede i det mindste den ville være sjov, men den endte som tåkrummende urealistisk og pinligt uinteressant. Fucking lort! 5. Pearl Harbor - pro-krigsfilm blandet med pladder-romantik, havde mig helt oppe i det røde felt. Fucking lort! 6. Norbit - filmen har en joke der gentages i halvanden time, og jeg havde nær revet alle mine hår af hovedet. Fucking lort! 7. Mission To Mars - "se, det bjerg er lavet af jern!".. ja i fucking idioter, Mars' overflade er af jern, hvorfor tror i den har den farve? Fucking lort! 8. Drømmen - alle de klicheer og stereotyper gjorde, at jeg ikke kunne falde i søvn af bar vrede den aften. Fucking lort! 9. Rage - et prætentiøst eksperiment viser sig ikke kun at være dødhamrende kedeligt, men også præcis ligeså klichefyldt og ligegyldigt, som de film i Hollywood den prøver at være det modsatte af. Fucking lort! 10. Beauty Shop - den mest racistiske og usjove komedie i filmhistorien. Fucking lort! 11. The Lost World - vent lige, tager de tilbage til øen? hvorfor? jamen, hvorfor sker der så ikke noget? Spielbergs værste, kedeligste og mest intetsigende film. Fucking lort! 12. The Matrix Reloaded - i 1'eren fik vi overforklaret hvad the matrix er, Neo har bare stadig ikke fattet det... til gengæld får vi serveret en helvedes masse pompøse actionscener og så meget lommefilosofi til sidst, at dette til stadighed er den eneste film, jeg har måtte forlade biografen for, før den var slut. Fucking lort! 13. Batman Forever - Batman og hans venner og fjender er lige blevet dyppet i en kæmpe farvelade, men historien er mere grå og kedelig end nogensinde før. Kom denne film nogensinde i gang? Fucking lort! 14. X-files: I Want To Believe - velsagtens den kedeligste og mest langsommelige historie i filmhistorien. Fucking lort! 15. The Butterfly Effect - selv jeg der elsker tidsrejse historie, kunne kun ryste på hovedet af filmens trivielle og repetetive plot. Fucking lort!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#2 Næh, det er bare de film, der er de dårligste, jeg har set. B-film der er enormt dårlige plejer, for mit vedkommende, at have den kvalitet, at de er så dårlige, at jeg alligevel finder dem underholdende. Så i sidste ende er det jo smag og behag.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#4 Hehe, det troede jeg skam heller ikke... men jeg havde fri en dag, og der var ingen anmeldere der havde taget den, så jeg besluttede mig for, at smutte en tur i biografen, da jeg alligevel skulle ind til byen.
Manos, The Hands of Fate The Sinful Dwarf Troll 2 Robot Monster Beast of Yucca Flats Plan 9 From Outer Space Santa Claus Conquers The Martians Horrors of Spider Island Ghoulies II Eegah
Troll 2 og Santa Claus har dog et par fornøjelige elementer, men de andre er så dårlige, at de ikke engang er sjove længere...
Hehe, der er et par stykker, jeg har undgået, netop fordi jeg har hørt dårlige ting om dem, men kender da flere af dem også. "Dragonfly" er stupid, ja. "Pearl Harbor" havde jeg helt glemt, ellers var den også kommet på min liste, bortset fra at jeg godt kan lide musikken, og så var flyvebombescenerne fede på stor skærm og med lydanlæg -- men hold da kæft en sindssyg kærlighedshistorie :s Jeg kunne godt lide "Drømmen", men opfattede det mest som en børnefilm. Jeg kan dårligt nok huske "JP: The Lost World", men kan godt huske, jeg ikke fattede, hvorfor man tog tilbage til øen. "The Matrix Reloaded" er jo på min top150 ;) Jeg skrev engang en artikel om 10 ting jeg hader ved "Batman Forever". Jeg kunne faktisk godt lide "Butterfly Effect", selv om der er en del ting i den, der får mig til at ryste lidt voldsomt på hovedet -- men den har også sine lyse sider efter min mening.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#8 Både Troll 2, Ghoulies 2 og Plan 9 From Outer Space synes jeg er grinagtigt dårlge, men samtidig vanvittigt underholdende. Resten har jeg ikke set, men jeg vil gerne se både Manos og Santa Claus på et eller andet tidspunkt.
#1 Lord Beef Jerky 15 år siden
1. El Cantante - lige dele overfladisk biopic, montager og musikvideoer. Fucking lort!
2. The Dust Of Time - prætentiøs i ekstremer samt ufatteligt ringe skuespil og dvælende kedelig klipning. Fucking lort!
3. Dragonfly - tænk at jeg overlevede den omgang dræbende sentimentalisme. Fucking lort!
4. Rich Kids - jeg troede i det mindste den ville være sjov, men den endte som tåkrummende urealistisk og pinligt uinteressant. Fucking lort!
5. Pearl Harbor - pro-krigsfilm blandet med pladder-romantik, havde mig helt oppe i det røde felt. Fucking lort!
6. Norbit - filmen har en joke der gentages i halvanden time, og jeg havde nær revet alle mine hår af hovedet. Fucking lort!
7. Mission To Mars - "se, det bjerg er lavet af jern!".. ja i fucking idioter, Mars' overflade er af jern, hvorfor tror i den har den farve? Fucking lort!
8. Drømmen - alle de klicheer og stereotyper gjorde, at jeg ikke kunne falde i søvn af bar vrede den aften. Fucking lort!
9. Rage - et prætentiøst eksperiment viser sig ikke kun at være dødhamrende kedeligt, men også præcis ligeså klichefyldt og ligegyldigt, som de film i Hollywood den prøver at være det modsatte af. Fucking lort!
10. Beauty Shop - den mest racistiske og usjove komedie i filmhistorien. Fucking lort!
11. The Lost World - vent lige, tager de tilbage til øen? hvorfor? jamen, hvorfor sker der så ikke noget? Spielbergs værste, kedeligste og mest intetsigende film. Fucking lort!
12. The Matrix Reloaded - i 1'eren fik vi overforklaret hvad the matrix er, Neo har bare stadig ikke fattet det... til gengæld får vi serveret en helvedes masse pompøse actionscener og så meget lommefilosofi til sidst, at dette til stadighed er den eneste film, jeg har måtte forlade biografen for, før den var slut. Fucking lort!
13. Batman Forever - Batman og hans venner og fjender er lige blevet dyppet i en kæmpe farvelade, men historien er mere grå og kedelig end nogensinde før. Kom denne film nogensinde i gang? Fucking lort!
14. X-files: I Want To Believe - velsagtens den kedeligste og mest langsommelige historie i filmhistorien. Fucking lort!
15. The Butterfly Effect - selv jeg der elsker tidsrejse historie, kunne kun ryste på hovedet af filmens trivielle og repetetive plot. Fucking lort!
#2 Skeloboy 15 år siden
#3 Lord Beef Jerky 15 år siden
#4 Kruse 15 år siden
#5 filmz-Bruce 15 år siden
#6 Lord Beef Jerky 15 år siden
#7 MOVIE1000 15 år siden
#8 Skeloboy 15 år siden
Manos, The Hands of Fate
The Sinful Dwarf
Troll 2
Robot Monster
Beast of Yucca Flats
Plan 9 From Outer Space
Santa Claus Conquers The Martians
Horrors of Spider Island
Ghoulies II
Eegah
Troll 2 og Santa Claus har dog et par fornøjelige elementer, men de andre er så dårlige, at de ikke engang er sjove længere...
#9 Riqon 15 år siden
#10 Lord Beef Jerky 15 år siden