Jeg har været i en kraftig diskution med en af mine venner om hvorvidt alle LOTR film er lavet.. Og jeg mener ikke at The Two Towers og dens efterfølger er lavet på forhånd ? er de det ? Det påstår han, og jeg aner ikke om jeg skal tro på det.. plz, help me out :)
Det er korrekt at alle 3 film er lavet. Peter Jackson, valgte at filmatisere alle 3 bøger på en gang. Nummer 2 film, er i øjeblikket i Post Production.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Man kan vel godt sige at de er færdige, men selvom at de er færdige, har de faktisk filmet flere gange siden at de første optagelser sluttede, det er sikkert heller ikke usandsynligt at de skal filme ekstra på 3'eren. Men hvem ved.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Skuespillerne sagde faktisk at det var utroligt svært at optage dem alle 3 samtidigt. For de blev ikke optaget kronologisk. Dette gjorde det svært for skuespillerne at vide præsist hvordan de skulle udvikle sig.
I Kina Spiser De Hunde blev da lavet i kronologisk rækkefølge. Udover at det var nemmere for skuespillerne ikke at skulle springe rundt i manuskriptet, sparede holdet bag oven i købet en del penge på at gøre det.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
#1 filmz-ZaNtA 23 år siden
Og jeg mener ikke at The Two Towers og dens efterfølger er lavet på forhånd ? er de det ? Det påstår han, og jeg aner ikke om jeg skal tro på det.. plz, help me out :)
-ZaNtA
#2 trekster 23 år siden
#3 filmz-ZaNtA 23 år siden
#4 filmz-vassago 23 år siden
#5 filmz-Bitcho 23 år siden
Heldigvis er bøgerne meget detaljerede... :-)
B
#6 filmz-Onique 23 år siden
#7 filmz-vassago 23 år siden
#8 Skobbolop 23 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#9 MikkelHJ 23 år siden
#10 filmz-vassago 23 år siden