Gravatar

#1 filmz-ZaNtA 23 år siden

Jeg har været i en kraftig diskution med en af mine venner om hvorvidt alle LOTR film er lavet..
Og jeg mener ikke at The Two Towers og dens efterfølger er lavet på forhånd ? er de det ? Det påstår han, og jeg aner ikke om jeg skal tro på det.. plz, help me out :)

-ZaNtA
Gravatar

#2 trekster 23 år siden

Det er korrekt at alle 3 film er lavet. Peter Jackson, valgte at filmatisere alle 3 bøger på en gang. Nummer 2 film, er i øjeblikket i Post Production.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#3 filmz-ZaNtA 23 år siden

okay, tak for infoen :)
Gravatar

#4 filmz-vassago 23 år siden

Man kan vel godt sige at de er færdige, men selvom at de er færdige, har de faktisk filmet flere gange siden at de første optagelser sluttede, det er sikkert heller ikke usandsynligt at de skal filme ekstra på 3'eren. Men hvem ved.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 filmz-Bitcho 23 år siden

Skuespillerne sagde faktisk at det var utroligt svært at optage dem alle 3 samtidigt. For de blev ikke optaget kronologisk. Dette gjorde det svært for skuespillerne at vide præsist hvordan de skulle udvikle sig.

Heldigvis er bøgerne meget detaljerede... :-)

B
Gravatar

#6 filmz-Onique 23 år siden

De færreste film bliver optaget kronologisk - som regel skal de jo planlægge produktionen så den passer med stjernernes tidsplaner.
If you prick us, do we not bleed? If you poison us, do we not die?
Gravatar

#7 filmz-vassago 23 år siden

Det er rigtigt - det har oxo meget med locations at gøre.
Gravatar

#8 Skobbolop 23 år siden

det er lidt andet når det er 3 film...

#9 MikkelHJ 23 år siden

I Kina Spiser De Hunde blev da lavet i kronologisk rækkefølge. Udover at det var nemmere for skuespillerne ikke at skulle springe rundt i manuskriptet, sparede holdet bag oven i købet en del penge på at gøre det.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#10 filmz-vassago 23 år siden

Den hoerer saa til de faerreste :)

Skriv ny kommentar: