Det er den øverste af de to trailere, den der også hedder nummer 2! Det kommer til sidst i traileren, cirka halvvejs inde i traileren!
Er det overhovedet et Howard Shore nummer, for jeg har hørt alle de tre skiver med Ringenes Herre-musikken igennem og stødte ikke på noget tidspunkt på det nummer, er det bare en tilfældig melodi eller er det nummer specielt lavet til den trailer ????
EDIT: Damn you, Michael. Nu brugte jeg fatal tid på at se traileren igennem, selvom jeg egentlig godt vidste det var den. Alle spørge om det skide nummer, så det er ret forbavsende der endnu er folk tilbage der ikke ved det :)
Ohh well, 1 down...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 - de andre har ret, men der er faktisk også en ret fed sang til traileren for den første film. Den hedder Gothic Power af Chris Field. Den er så vidt jeg ved ikke udgivet på CD, men man kan finde den i lav kvalitet rundt omkring på nettet, så du kan prøve at høre den...
#1 filmz-karlerminven 21 år siden
Jeg er blevet ret vild med et nummer der er med i en Ringenes Herre 2 trailer, men ved ikke om det overhovedet er et Howard Shore-nummer...
Ringenes Herre 2 trailer
Det er den øverste af de to trailere, den der også hedder nummer 2!
Det kommer til sidst i traileren, cirka halvvejs inde i traileren!
Er det overhovedet et Howard Shore nummer, for jeg har hørt alle de tre skiver med Ringenes Herre-musikken igennem og stødte ikke på noget tidspunkt på det nummer, er det bare en tilfældig melodi eller er det nummer specielt lavet til den trailer ????
På forhånd tak for hjælpen
What is a not-joke?
#2 Michael Andersen 21 år siden
#3 DarkLight 21 år siden
EDIT: Damn you, Michael. Nu brugte jeg fatal tid på at se traileren igennem, selvom jeg egentlig godt vidste det var den. Alle spørge om det skide nummer, så det er ret forbavsende der endnu er folk tilbage der ikke ved det :)
Ohh well, 1 down...
#4 McPeter 21 år siden
#5 filmz-karlerminven 21 år siden
Men ellers alle sammen tak for hjælpen.. vidste sku heller ikke der var en tidligere tråd! but still thanks!
And Merry Christmas everyone
What is a not-joke?