Gravatar

#11 filmz-che 22 år siden

Prøv BO bøger... Der fik jeg min fra... (600 kr...)... Ved ellers ikke...
This is an ex-parrot
Gravatar

#12 Corgan 22 år siden

#8:
Nej, jeg har kun været i de førnævnte butikker. Kunne man få den i Video Neto på Vesterbronx? If so... damn!! Jeg var i Føtex og Fona på Vesterbrogade!

#11:
Thanks.
Nu tager jeg lige et smut til sønderjylland i morgen, så det kan være at jeg er heldig der i stedet.

Btw... hvad indeholder den ekstra 5. dvd så? Et dokumentar-program om hvordan de lavede gollum-figuren... eller også noget om CG?
Gravatar

#13 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

#12 Hvis du har en rabatkupon med derned fra Søndagsavisen i denne uge og får du 50 kr i rabat :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#14 Corgan 22 år siden

#13:
Awesome! Jeg tror nu desværre at jeg har smidt den ud, men så må jeg jo en tur i skraldespanden. Hvad gør man ikke for LOTR?
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Den sidste disc er udelukkende om Gollum og det studie (The Weta Workshop), der skabte ham. Man kan sige at hele boxen står i hans tegn ;)

Gravatar

#16 Captain Vallo 22 år siden

Er boxen x-tra prisen værd?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Hvis du vil vide mere (Læs: ALT) om tilblivelsen af den lille fyr - helt klart, men da man forskellen er næsten minimum 150 kr syntes jeg, at det er for meget.

Gravatar

#18 Spanner 22 år siden

Generelt synes jeg, at ekstrascenerne er gode. Det virker dog som om, at der mangler noget finpudsning imellem de nogen af de gamle og de nye scener. Nogen af klippene fik mig til at skære tænder da jeg så dem.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: